کد خبر : 1778843 | 18 شهریور 1400 ساعت 13:45 | 31.4K بازدید | 5 دیدگاه

یک ستاره کلیدی دیگر در مسیر جدایی از میلان

به نظر می‌رسد که فرانک کسیه به درهای خروج باشگاه میلان بسیار نزدیک شده است.

یک ستاره کلیدی دیگر در مسیر جدایی از میلان

به گزارش "ورزش سه"، در همان ابتدای نقل و انتقالات تابستانی دو شوک بزرگ به میلان وارد شد. جان لوئیجی دوناروما که با روسونری برای تمدید قرارداد به توافق نرسید از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. اما اتفاق بدتر برای میلان جایی رخ داد که هافبک ترکیه ای این تیم یعنی هاکان چالهان اوغلو نیز از این تیم جدا شد و به اینتر، تیم رقیب و همشهری، پیوست.

 

بعد از جدایی این دو ستاره کلیدی میلان امیدوار بود که قرارداد فرانک کسیه را تمدید کند. بازیکنی که فصل گذشته یکی از مهمترین ارکان موفقیت میلان و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم بود اما تنها یک فصل دیگر تا پایان قرارداد او با باقی مانده و شواهد حاکی از آن است که این هافبک ساحل عاجی نیز در مسیر جدایی قرار گرفته است.

 

 

1624490

 

 

در همین راستا توتواسپورت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که فرانک کسیه جدیدترین پیشنهاد میلان برای تمدید قرارداد را رد کرده است. در در واقع باشگاه ایتالیایی به او پیشنهاد حقوق سالیانه 6.5 میلیونی ارائه داده که با پاسخ منفی این بازیکن 24 ساله روبرو شده است. شرایطی که نشان می‌دهد احتمالاً کسیه آخرین فصل حضور خود در میلان را تجربه می کند. همچنین رسانه‌های نزدیک به باشگاه میلان مدعی شده اند که لیورپول محتمل ترین گزینه برای مقصد بعدی این هافبک ساحل عاجی خواهد بود.

دیدگاه‌ها