کد خبر : 1778845 | 18 شهریور 1400 ساعت 13:53 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت لژیونرهای کره جنوبی به اروپا (عکس)

بازیکنان لژیونر تیم ملی کره جنوبی پس از پایان اردوی این تیم، راهی اروپا شده تا به تمرینات تیم های باشگاهی خود اضافه شوند.

بازگشت لژیونرهای کره جنوبی به اروپا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای برگزاری دو بازی ابتدایی در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، امروز به صورت رسمی به پایان رسید و بازیکنان اردوی تیم ملی کشورشان را ترک کردند. سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام که به دلیل آسیب دیدگی دیدار با لبنان را از دست داده بود، راهی انگلیس شد تا کارهای درمانی را زیر نظر کادرپزشکی این تیم انگلیسی ادامه دهد.

 

1642119


یکی از مقامات فدراسیون فوتبال کره جنوبی در این زمینه گفت: همه بازیکنان تیم کره جنوبی پس از پایان دور دوم مرحله مقدماتی نهایی مقابل لبنان اردوی تیم ملی را ترک کرده اند. سون هیونگ مین نیز از طریق فرودگاه بین المللی اینچئون کشور را ترک کرد و راهی لندن شد.

 

1642120


پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی نیز برنامه آماده سازی این تیم برای برگزاری دیدارهای سوم و چهارم در ماه اکتبر را اعلام کرده و طبق آن، بازیکنان باید 4 اکتبر (12 مهر) در محل کمپ تیم های ملی کره جنوبی گرد هم آیند تا خود را برای برگزاری دو بازی برابر سوریه (15 مهر) و ایران (20 مهر) آماده کنند.

 

1642121


تیم ملی کره جنوبی در نخستین بازی خود برای صعود به جام جهانی در ورزشگاه جام جهانی با تساوی بدون گل برابر عراق متوقف شد ولی آنها در دیدار دوم موفق شدند با یک گل لبنان را شکست دهند. این تیم اکنون با 4 امتیاز و پس از ایران، در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

 

1642122


هوانگ یوجو (بوردو)، سون جون هو (شاندونگ تایشان)، نام تائه هی (الدحیل)، لی جائه سئونگ (ماینتس)، جو سه جونگ (گامبا اوزاکا)، کیم مین جائه (فنرباغچه)، کیم سونگ گیو (کاشیوا رایسول) و کیم مون هاوان (لس آنجلس گلکسی) بازیکنانی هستند که به تمرینات تیم های خود بازگشتند.

دیدگاه‌ها