کد خبر : 1778856 | 18 شهریور 1400 ساعت 17:34 | 51.4K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای دیلی میل:

رد پیشنهاد تمدید منچستر توسط ستاره ملی‌پوش

جسی لینگارد با رد پیشنهاد تمدید منچستریونایتد همه چیز را به انتهای فصل موکول کرد.

رد پیشنهاد تمدید منچستر توسط ستاره ملی‌پوش

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد بعد از سپری کردن چند ماه درخشان در ترکیب وستهام، حالا دوباره به یونایتد بازگشته و 4 روز پیش در ترکیب ثابت سه شیرها در دیدار مقابل آندورا نیز قرار گرفت.

 

 

1642130

 

 

لینگارد موفق شد در همان دقایق ابتدایی دروازه تیم ملی آندورا را باز کرده و البته به سبک کریستیانو رونالدو و جشن شادی سال های اخیر او بعد از گلزنی خوشحالی کرد تا اینگونه ورود فوق ستاره پرتغالی به اولدترافورد را جشن بگیرد. بازگشت رونالدو البته به سود او نیست.

لینگارد فصل گذشته را قرضی در وستهام توپ زد و بسیار هم خوب کار کرد تا منچستر او را برگرداند و به تیم ملی انگلیس هم دعوت شود.

 

 

1624553

 

 

سران باشگاه اخیرا به او پیشنهاد تمدید هم داده بودند که طبق ادعای دیلی میل، از سوی بازیکن رد شده است و لینگارد معتقد است در پایان فصل و با بررسی همه جوانب، در مورد تمدید نظر نهایی را خواهد داد.

او هیچ عجله ای ندارد چرا که مطمئن نیست با حضور رونالدو و مهاجمانی چون ادینسون کاوانی، آنتونی مارسیال، برونو و نیز میسون گرین وود، به وی فرصت زیادی برای بازی برسد. لینگارد محصول آکادمی منچستر است و باشگاه سرخ‌پوش تمایلی ندارد او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد. قرارداد لینگارد انتهای فصل تمام می شود و او تابستان آینده برای تعیین سرنوشتش، هیچ مانعی نخواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها