کد خبر : 1778871 | 18 شهریور 1400 ساعت 16:17 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

برای بازی ویتنام و به دلیل کرونا

اردوی یک ماهه ملی چین در امارات !

چین صبح امروز از دوحه (قطر) به شارجه (امارات متحده عربی) پرواز کرد تا یکماه در این کشور اردو بزند.

اردوی یک ماهه ملی چین در امارات !

به گزارش ورزش سه ،  پس از خروج از فرودگاه ، چینی‌ها در هتل قرنطینه می شوند و منتظر نتایج آزمایش PCR اتاق COVID-19 هستند. اگر هیچ چیز غیرمنتظره ای وجود نداشته باشد ، آنها می توانند همان بعد از ظهر به زمین تمرین بروند.


 از آنجایی که در چین قوانین سخت قرنطینه‌ای حکمفرماست و زمان پایان آن نیز نامشخص ، بنابراین تیم چین برتری خانگی خود را از دست می دهد. آنها باید ورزشگاه شارجه در امارات را انتخاب کنند تا در 7 اکتبر مقابل ویتنام قرار بگیرند.پیش از این چینی‌ها (مثل عراق)  ورزشگاه خلیفه را در دوحه به عنوان زمین اصلی خود اجاره کردند و بیرون از خانه 1-0 به ژاپن باختند.


چین در انتهای گروه B قرار دارد ، هیچ امتیازی ندارد و گلی هم به ثمر نرسانده و حتی یک شوت به دروازه حریف نداشته. استرالیا 0-3 و ژاپن 0-1. به گفته رسانه های چینی ، مربی لی تای در صورت عدم کسب امتیاز در بازی ویتنام ، صندلی خود را از دست می دهد.


او البته امیدوارانه حرف می‌زند و می‌گوید: "من در آینده نزدیک ترکیب تیمم را تنظیم خواهم کرد. و من معتقدم که تیم بهتر بازی خواهد کرد." وی در مورد بازی آینده خود مقابل ویتنام گفت: "امیدوارم بازیکنان چینی با دیدارهای این دور به عنوان فینال دوران حرفه ای خود برخورد کنند. من واقعاً امیدوارم آنها هنگام دیدار با ویتنام این روحیه را داشته باشند."


لی تای طی یک ماه در امارات ، تمرینات بدنی بیشتری به بازیکنان می دهد و چند بازی دوستانه با تیم های قوی تر ترتیب می دهد. در این دور مقدماتی ، چین از چهار بازیکن غیرچینی هم استفاده کرد ، از جمله تایاس براونینگ ، مدافع میانی ، الکسون مهاجم ، آلویسیو و آلن. اما با شرایط بد و بازی غیرمتعصبانه هواداران آنها دیگر باور ندارند که این تیم می تواند بلیت جام جهانی را ببرد.


 برخلاف چین ، تیم ویتنام تا هفته آینده "مرخص" شد. با وجود ترسهایی از آلوده شدن به ویرسو کرونا سرمربی این تیم ترجیح داد به بازیکنانش فرصتی بدهد تا آنها هم نفسی بکشند.

دیدگاه‌ها