کد خبر : 1778901 | 18 شهریور 1400 ساعت 20:21 | 18.4K بازدید | 9 دیدگاه

مرزبان به تمرینات سپاهان اضافه می‌شود(عکس)

مربی تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی از بازگشت خود به ایران و حضور در تمرینات سپاهان خبر داد.

مرزبان به تمرینات سپاهان اضافه می‌شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان در ابتدای لیگ بیستم به عنوان دستیار اول محرم نویدکیا به کادر فنی سپاهان اضافه شد و یکی از مهره‌های پررنگ کادر فنی این تیم در طول مسابقات بود.


مرزبان اما پس از پایان فصل، با انتشار پستی به صورت تلویحی از هواداران سپاهان خداحافظی کرد، ولی چند هفته طول کشید تا او در پستی دیگر از توافقش با مدیران باشگاه بگوید و اینکه آماده بازگشت.


این مربی که پس از پایان مسابقات به آلمان سفر کرده بود، درنهایت امروز ظهر از بازگشت خود خبر داد و به زودی در تمرینات طلایی پوشان اصفهانی که نسبت به فصل گذشته تقویت شده اند و بازیکنان جدیدی در اردو دارند، اضافه خواهد شد.


قرار بود روز آینده تمرین تیم فوتبال سپاهان با حضور اصحاب رسانه ها در نقش جهان برگزار شود، اما به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی رونمایی از تیم با حضور خبرنگاران و رسانه ها به زمان دیگری موکول شده است.


تمرینات تیم فوتبال سپاهان از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و به زودی با حضور مرزبان و دروازه بان اتریشی جدید تیم، شکل جدی تری به خود خواهد گرفت.

 

1642214

 


مرزبان در صفحه شخصی خود با انتشار این عکس نوشته است:« زنده باد زاینده رود. پرواز برای یک هدف بزرگ.

 


تیم فوتبال سپاهان فصل گذشته در رقابتی بسیار نزدیک با پرسپولیس با 65 امتیاز به نایب قهرمانی دست یافت و در فصل جدید فقط به دنبال کسب عنوان قهرمانی در مسابقات است؛ عنوانی که می‌تواند ششمین قهرمانی این تیم در تاریخ رقابت های لیگ برتر را رقم بزند.

دیدگاه‌ها