کد خبر : 1778910 | 18 شهریور 1400 ساعت 21:09 | 66.3K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره سابق پاری سن ژرمن:

امباپه باید با حضور مسی کنار بیاید و بپذیرد

پدرو پائولتا، ستاره سابق پاری سن ژرمن، می‌گوید که کیلیان امباپه باید با حضور لیونل مسی در این تیم کنار بیاید و این موضوع به نفع او خواهد بود.

امباپه باید با حضور مسی کنار بیاید و بپذیرد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن فرانسوی حالا در کنار مسی و نیمار عضو مثلث قدرتمند هجومی پی اس جی است. امپابه که حالا در سال پایانی قراردادش با این باشگاه است، به صورت جدی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده قرار گرفته است. پی اس جی پیشنهادی هنگفت از این باشگاه اسپانیایی دریافت کرد اما حاضر به فروش بازیکن خود نشد که ممکن است در فصل آینده به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

امباپه حالا یک سال فرصت دارد در کنار مسی بازیکن کند که تابستان امسال از بارسلونا جدا شده و به پاریس آمد. پائولتا باور دارد که بازیکن فرانسوی باید با حضور برنده شش توپ طلا کنار بیاید اما اگر این اتفاق رخ بدهد، پیشرفت خواهد کرد. او به سایت رسمی لیگ فرانسه گفت:« امباپه باید با این موضوع کنار بیاید اما با حضور مسی در پاری سن ژرمن بسیار رشد خواهد کرد. اگر او هوش کافی را داشته باشد، از فضاهای ایجاد شده توسط مسی و نیمار استفاده خواهد کرد و به لطف کیفیت پاس این دو نفر در شرایط خوبی قرار خواهد داشت، بنابراین فرصت بیشتری برای گلزنی در اختیارش قرار می‌گیرد. با این حال چنین شرایطی شاید ریسک گلزنی کمتر برای یکی از این سه نفر را ایجاد کند. اگر این اتفاق برای امباپه رخ دهد، او باید این را بپذیرد.»

 

1642234

 

مهاجم تیم ملی فرانسه سال گذشته 42 گل به ثمر رساند که بیشترین تعداد گل زده در یک فصل در زندگی حرفه‌ای او بود. او در طول چهار سال حضورش در پارک دو پرنس تا به حال 135 گل در 175 بازی به ثمر رسانده است.

پدرو پائولتا در فاصله سال‌های 2003 تا 2008 با پیراهن باشگاه فرانسوی به میدان می‌رفت و با 109 گل زده در 211 بازی بهترین گلزن تاریخ پی اس جی به حساب می‌آمد تا این که زلاتان ابراهیموویچ در اکتبر 2015 رکورد او را شکست.

دیدگاه‌ها