کد خبر : 1778920 | 18 شهریور 1400 ساعت 23:35 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

لاپورتا: کومان از حمایت کامل من برخوردار است

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، می‌گوید که رونالد کومان از حمایت و احترام کامل او روی نیمکت این تیم برخوردار است.

لاپورتا: کومان از حمایت کامل من برخوردار است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان نداشت و در مرحله یک هشتم برابر پاری سن ژرمن حذف شد. این تیم همچنین از کورس قهرمانی لالیگا نیز عقب افتاد تا در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد. جدایی مسی از بارسا نیز شراط آنها در این فصل را تحت الشعاع قرار داد تا صحبت‌های بسیاری درباره احتمال جدایی مربی هلندی به گوش برسد.

خوان لاپورتا در جریان معارفه لوک دی یونگ، خرید جدید این تیم، درباره شرایط متفاوت باشگاه صحبت کرد. او مدعی شد که توافقی با سرخی روبرتو انجام شده و مذاکراتی با دمبله برای تمدید قرارداد نیز صورت گرفته است.

 

دمبله:« رابطه ما بسیار خوب اس. او در باشگاه مورد احترام است و ما می‌خواهیم او به کارش ادامه دهد. به دنبال تامین منافع طرفین هستیم. او به من گفت که می‌خواهد به زمین برگردد و از پیراهن تیم دفاع کند. ما او را به بازی خواهیم گرفت و اتفاقات گذاشته تکرار نخواهد شد. برنامه باشگاه این است.»

 

1642246

 

قالب تیمی:« ما تیمی برای قهرمانی ساختیم. این تیم برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. ما بسیار خوب رقابت خواهیم کرد. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. از عملکرد تیم بسیار راضی هستیم. دوره جدیدی آغاز شده است. کار سرمربی این است که بازیکنان را در کنار هم حفظ کند اما همه آنها باانگیزه هستند. آنها به حمایت ما نیاز دارند.»

 

سرخی روبرتو:« توافق انجام شده و در انتظار امضای قرارداد هستیم. او مانند سایر کاپیتان‌هایی که از باشگاه حمایت کردند قهرمان بارسلونا است.»

 

تیم:« من از کارهای انجام شده بسیار راضی هستم. کارهای صورت گرفته با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم عالی بوده است. می‌خواهم از کارکنان حرفه‌ای که باعث شدند بارسا تیمی رقابتی داشته باشد سپاسگزاری کنم. در پنجره نقل و انتقالات بعدی عملکرد بهتری خواهیم داشت.»

 

رئال مادرید:« من به عملکرد سایر تیم‌ها احترام می‌گذارم اما کارهای آنها تا جایی که تاثیری روی ما نداشته باشد به من مربوط نیست.»

 

کومان:« هرکس روش ارتباطی خودش را دارد و من مستقیم و واضح ارتباط برقرار می‌کنم. او از احترام و حمایت کامل من برخوردار است. اگر من دخالتی کردم به این دلیل است که دوست دارم درباره فوتبال حرف بزنم. من هوادار فوتبال هستم و می‌توانم درباره بعضی ابعاد آن اظهارنظر کنم. و رونالد می‌داند که از حمایت من برخوردار است. او می‌داند که باشگاه هیجان زده و با انگیزه است. رونالدو می‌بیند که همه چیز در حال پیشرفت است. من با رونالد کومان راحت هستم و اطمینان دارم همه چیز عالی خواهد بود.»

 

1642247

 

جذب لوک دی یونگ:« روزی پیچیده با انتقال‌های بسیار در بازار بود. ما این را پیش بینی می‌کردم و به موازات جدایی گریزمان، روی جذب او کار کردیم. این انتقال به معنای واقعی کلمه در لحظه آخر رخ داد و من حتی نمی‌دانم کار را چطور پیش بردند.»

 

کوتینیو:« قراردادهای بندهای پاداشی دارند که دریافت آنها در سطح عمومی آسان است. او در حال ریکاوری است و ما در زمین به این بازیکن نیاز داریم. من درباره قراردادهای خاص صحبت نمی‌کنم. اما او در شرایط خوبی است.»

دیدگاه‌ها