کد خبر : 1778971 | 19 شهریور 1400 ساعت 14:20 | 79.8K بازدید | 14 دیدگاه

جواهر رئال‌مادرید؛ ستاره ای که پیر نمی‌شود (عکس)

آاس در شماره امروز خود به مناسبت تولد 36 سالگی لوکا مودریچ به تمجید از این ستاره کروات پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقال لوکا مودریچ به جمع کهکشانی‌ها در تابستان 2012، رسانه‌های کاتالانی از این موضوع به عنوان یکی از بدترین خریدهای تاریخ لوس بلانکوس یاد کردند اما ستاره کروات بدون توجه به حواشی توانست قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش بگذارد و اکنون می‌توان گفت که او یکی از بهترین هافبک‌های دنیا طی سال‌های اخیر بوده است.

 

درخشش لوکا مودریچ به حدی بود که او حتی در سال 2018، بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق‌العاده با رئال مادرید و همچنین رسیدن با تیم ملی کرواسی به فینال جام جهانی جایزه توپ طلا را هم از آن خود کرد تا تمام منتقدانش را به سکوت کامل دعوت کرده باشد.

 

به طور قطع لوکا مودریچ یکی از مهمترین ارکان رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی نیز خواهد بود و سرمربی ایتالیایی حساب ویژه ای روی او باز کرده است. اما‌ مودریچ در حالی روز گذشته 36 ساله شد که همچنان یکی از بهترین هافبک های دنیا محسوب می شود و مهره‌ای کلیدی در پرافتخارترین تیم فوتبال اروپاست. در همین راستا نشریه‌ آاس اسپانیا به مناسبت تولد 36 سالگی ستاره کروات به تمجید از او پرداخته و صفحه اصلی امروز خود را با تیتر "همیشه جوان" به این بازیکن اختصاص داده است.

 

 

1642348

دیدگاه‌ها