کد خبر : 1779030 | 19 شهریور 1400 ساعت 21:57 | 17.3K بازدید | 3 دیدگاه

انگیزه خطیبی برای تکرار خاطره‌های خوش(عکس)

سرمربی آلومینیوم امیدوار است تا شروع لیگ برتر تیم مقتدری همانند فصل قبل بسازد.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک سال گذشته فراتر از تصور ظاهر شد و عملکرد خوبی در لیگ برتر داشت که همین اتفاق موجب شد تا نفرات تاثیرگذار فصل قبل مثل سید مهدی حسینی، حامد پاکدل، شاهین توکلی و ... در شرایطی که تکلیف سرمربی این تیم نامشخص بود، مقصد جدید خود را مشخص کنند، اما رسول خطیبی پس از حضور دوباره در اراک سعی کرد تا حدودی جای خالی نفرات جدا شده را پُر کند و تیم ایده‌آل‌اش را برای فصل جدید بسازد.

 

رسول خطیبی که صعود به لیگ برتر و نمایش موفق در نیم‌فصل اول سال گذشته را همراه با آلومینوم داشته، در بازگشت به این تیم امیدوار است این تیم را از بحران‌هایی که گریبانگیرش بود، خارج کند و دوباره موجب شادی اراکی‌ها شود.

 

شب گذشته مراسم معارفه رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی آلومینیوم برگزار شد و او نیز طی ۲۴ ساعت اخیر سه جلسه تمرینی برگزار کرد تا شاگردان خود را به مرور زمان آماده کند و تا زمان تکمیل شدن کادر فنی، از نظر بدنی به شرایط نسبتا خوبی برساند.

 

آلومینیوم بعد از لیگ برتری شدن با خطیبی، تنها باخت پرسپولیس در لیگ بیستم را رقم زد و در نیم‌فصل اول هم ۲۲ امتیاز گرفت، اما این سرمربی سعی دارد در شرایط جدیدی که به اراک بازگشته، با اضافه کردن نفرات جدید و تقویت خط حمله‌اش، تیم بهتری از سال گذشته بسازد و پُرقدرت‌تر وارد بازی‌ها شود.

 

عکس: محمد عباسی

 

1642433

 

1642434

دیدگاه‌ها