کد خبر : 1779058 | 20 شهریور 1400 ساعت 09:40 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

صعود جوکوویچ به فینال؛نوله در لبه تاریخ

نواک جوکوویچ ، شماره یک جهان ، در پنج ست طاقت فرسا مقابل الکساندر زورف به پیروزی رسید تا فینال مسابقات اوپن آمریکا مقابل دانیل مدودف برگزار کند .

صعود جوکوویچ به فینال؛نوله در لبه تاریخ

 به گزارش ورزش سه ، مدودف ، نفر دوم روسیه پیش از این با پیروزی 6-4 7-5 6-2 بر فلیکس اوژه کانادایی امیدهای خود را برای کسب اولین عنوان گرانداسلمی زنده نگه داشته بود. 


جوکوویچ  هم که ست اول را به جریف آلمانی واگذار کرده بود در یک مسابقه پرهیجان 3-2 او را شکست داد و  اکنون این شانس را دارد که رکورد بیست و یکمین عنوان قهرمانی گرند اسلم مردان را کسب کند. 

 

1642491


پیروزی مقابل مدودف روز یکشنبه در فلاشینگ میدوز باعث می شود جوکوویچ از رکورد مشترک فتح 20 گرانداسلم با راجر فدرر و رافائل نادال عبور کند و تبدیل به پرعنوان‌ترین تنیسور تاریخ بشود.


 جوکوویچ که به دنبال تاریخسازی است ، همچنین اولین مردی خواهد بود که بعد از رود لاور در سال 1969 ، هر چهار جایزه بزرگ سال را فتح می‌کند. جوکوویچ  پس از صعود به فینال شوخ طبعانه گفت: "فقط یک مسابقه باقی مانده است . من قلب و روح و بدن و سرم را در آن مسابقه قرار می دهم. قصد دارم با بازی بعدی طوری رفتار کنم که آخرین بازی در دوران حرفه ای من باشد"!

دیدگاه‌ها