کد خبر : 1779071 | 20 شهریور 1400 ساعت 09:53 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

واگذاری امتیاز شاهین؛ تایید نشد

واگذاری امتیاز شاهین به بخش خصوصی و مربیگری ستار زراع در این تیم اخبار پیرامون شاهین در روزهای اخیر بود که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

واگذاری امتیاز شاهین؛ تایید نشد 

به گزارش "ورزش سه"،  شهرداری بوشهر هم چنان مال باشگاه شاهین است و برای واگذاری امتیاز این تیم با هیچ شرکت و شخصی به توافق نرسیده است و به نظر می رسد با حمایت مالی شهرداری به کار خود ادامه خواهد داد. هم چنان مربیگری ستار زارع در شاهین شهرداری بوشهر مورد تایید باشگاه شاهین نیست و قرار است به زودی سرمربی جدید باشگاه مشخص شود. فصل گذشته شاهین با مربیگری داوود مهابادی در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار داشت اما به خاطر امتیازاتی که در هفته های پایانی از دست داد در نهایت از صعود به لیگ برتر باز ماند. شاید به این بهانه یک بار دیگر شاهد حضور این مربی در تیم شاهین باشیم. 

 

گفتنی است فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در دهه نخست مهر ماه با حضور 18 تیم از جمله سایپا و ماشین سازی تیم های سقوط کرده از لیگ برتر آغاز خواهد شد و در نهایت دو تیم برتر طبق سنوات گذشته به لیگ برتر صعود خواهند کرد. 

 

در روزهای گذشته این طور عنوان شد که مالک باشگاه برق شیراز برای خرید امتیاز باشگاه شاهین با شهرداری بوشهر به توافق رسیده و ایشان هم بلافاصله ستار زارع را به عنوان سرمربی جدید تیم برگزید که صحبت این اخبار به از سوی باشگاه شاهین تایید نشد.

دیدگاه‌ها