کد خبر : 1779077 | 20 شهریور 1400 ساعت 10:05 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

لی تای به دنبال حریف تدارکاتی 

وقت گذرانی یک ماهه چین در امارات

تیم ملی چین عجیب‌ترین شرایط را در میان تمام تیم‌های آسیایی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی دارد.

وقت گذرانی یک ماهه چین در امارات 

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه دولت چین با کوتاه سازی قرنطینه برای تیم‌های مهمان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و ورود آنها به چین موافقت نکرد، تیم ملی این کشور مجبور شد میزبانی رقابت‌های خود را در خارج از این کشور انجام بدهد و آنها پس از دو مسابقه در قطر حالا در امارات هستند تا یک ماه دیگر در شارجه از تیم ملی ویتنام پذیرایی کنند و در صورت امکان اولین امتیاز خود را از این رقابت‌ها به دست بیاورند.

 

لی تای سرمربی چین در یک مصاحبه کوتاه اعلام کرد در اردویی که تیم چین در امارات برگزار خواهد کرد تمرکز او بر بهبود آمادگی جسمی بازیکنان خواهد بود. او گفت: در سی روز آینده ما سخت تمرین خواهیم کرد تا مطمئن شویم بازیکنانم در وضعیت بهتری هستند؛ همچنین در صورت امکان مسابقات دوستانه‌ای را با تیم‌های قدرتمند ترتیب خواهیم داد.

 

تای با انتقاد از نمایش تیمش در این مسابقات گفت: تفاوت بین تیم ما و تیم‌های برتر آسیایی به ویژه در سرعت بسیار واضح است و ما تا آنجا که بتوانیم روی بهبود و رفع مشکلات تمرکز خواهیم کرد.

 

1642505


چین پس از شکست سه-هیچ مقابل استرالیا و یک-هیچ مقابل ژاپن در قعر گروه B آسیا قرار دارد و نه تنها گلی به ثمر نرسانده بلکه حتی یک شوت به دروازه نیز نداشته است. لی تای در دو مسابقه گذشته مقابل استرالیا و ژاپن با دو تاکتیک متفاوت به میدان رفته اما از این موضوع نیز طرفی نبسته است. 


چین بعد از شکست دوم مستقیما از دوحه به امارات رفت تا خود را برای دو دیدار بعدی آماده کنند؛ آنها ابتدا در روز پانزدهم مهر مقابل ویتنام به میدان می‌روند و سپس در ورزشگاه ملک عبدالله میزبان عربستان خواهند بود.
 ناکامی در کسب امتیاز در هردو مسابقه به معنای پایان رویای صعود چین به جام جهانی برای یک دوره دیگر است.

دیدگاه‌ها