کد خبر : 1779112 | 20 شهریور 1400 ساعت 11:42 | 74.1K بازدید | 4 دیدگاه

شکایت ایمن حسین از ابراهیم الناصر

جنجال تشبیه بازیکن عراقی به شخصیت کارتونی

ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق از یک مجری برنامه ورزشی کشورش بابت تشبیه او به ساسوکی شخصیت کارتونی انیمیشن افسانه شجاعان شکایت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گذشت چندین روز از دیدار ایران و عراق و  پیروزی پر گل شاگردان اسکوچیچ با نتیجه 3 بر صفر، حواشی این دیدار همچنان ادامه دارد و در تازه ترین اتفاقات پیرامون این بازی، مهاجم تیم ملی عراق از یک مجری ورزشی بابت توهین به او، شکایت کرده است.

 

پس از پایانی دیدار ایران و عراق و شکست سنگین تیم حریف، محمد ابراهیم الناصر مجری برنامه های تلویزیونی عراق در برنامه ای که در کانال یوتیوب خود منتشر کرده بود، به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان تیم ملی کشورش معترض بود و او نوک انتقادات خود را به سمت طارق همام و ایمن حسین دو بازیکن تیم ملی کشورش گرفت.

 

این مجری ورزشی در صحبت هایش به انتقاد شدید از عملکرد ایمن حسین پرداخت و مدعی شد او در دیدار برابر ایران مانند یک چوب خشک ایستاده بود و هیچ حرکت مثبتی را از خود نشان نداد. 

 

1642548

 

ایمن حسین که مدتی است با ظاهری سامورایی موهایش را از پشت می بندد، مورد تمسخر این مجری نیز قرار گرفت. محمد ابراهیم الناصر با تشبیه ایمن حسین به شخصیت ساسوکی در انیمیشن افسانه شجاعان، مدعی شد این مهاجم تنها به وضعیت ظاهری خود توجه می کند و کارایی برای تیم ملی عراق ندارد.

 

این صحبت مجری عراقی با واکنش ایمن حسین نیز روبرو شد. مهاجم تیم ملی عراق روز گذشته بخاطر توهین های محمد ابراهیم الناصر از او شکایت کرده تا حواشی پس از شکست تیم ملی عراق برابر ایران همچنان ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها