کد خبر : 1779145 | 20 شهریور 1400 ساعت 16:49 | 32K بازدید | 17 دیدگاه

با تایید تیم پزشکی پی اس جی

بدشانسی عجیب؛ سرخیو راموس بازهم مصدوم شد

سرخیو راموس هفته گذشته دچار مصدومیت عضلانی شده تا بازگشتش به میادین بار دیگر به تاخیر بیفتد.

بدشانسی عجیب؛ سرخیو راموس بازهم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، در همان اوایل پنجره تابستانی بود که سرخیو راموس اعلام کرد با باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و بعد از 16 سال از این تیم جدا خواهد شد. نشست خبری خداحافظی سرخیو راموس به احساسی ترین شکل ممکن برگزار شد و چند روز بعد این مدافع 34 ساله اعلام کرد با باشگاه پاری سن ژرمن برای انتقال به فرانسه به توافق رسیده است.

 

 

1641882

 

 

راموس به دلیل مصدومیت در اواخر ماه جولای، نتوانست در بازی های پیش فصل پی اس جی، دیدار سوپرکاپ فرانسه و نیز هفته های ابتدایی لوشامپیونا حاضر باشد و طبق ادعای رسانه های فرانسوی، صبر هواداران را نیز لبریز کرده است. او در سال 2021 تنها 4 بار برای رئال به میدان رفت و یورو 2020 را نیز از دست داد. راموس اخیرا بار دیگر مصدوم شده و زمان بازگشتش نامشخص است.

 

 

1638476

 

 

تیم پزشکی پی اس جی در مورد مصدومیت جدید راموس بیانیه ای صادر کرد و اطلاع داد که این بازیکن هفته گذشته از ناحیه عضلات دوقلوی پا مصدوم شده است. هفته پیش رو او همچنان انفرادی و زیر نظر فیزیوتراپ ها تمرین خواهد کرد و هنوز نمی تواند در تمرین گروهی حاضر باشد.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی نیز دیروز در نشست خبری خود تایید کرد که راموس فعلا در دسترس نیست و البته از این بابت نگرانی ندارد.

 

 

دیدگاه‌ها