کد خبر : 1779155 | 20 شهریور 1400 ساعت 14:36 | 33.5K بازدید | 5 دیدگاه

اخباری و آلین فارغ از هیاهو تمرین می کنند؛

زوج معجزه‌گر تراکتور مقابل النصر (عکس)

تراکتور مقابل النصر امید زیادی به درخشش دروازه بان خود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور روز سه شنبه مقابل النصر عربستان قرار خواهد گرفت؛ برنده این بازی راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد و تراکتور برای تبدیل شدن به تیم برنده کاری بسیار دشوار در پیش دارد؛ کاری که با توجه به شرایط نماینده ایران حتی می رود که به غیرممکن میل کند اما فوتبال است و اتفاقاتی که قابل پیش بینی نیستند و هواداران تراکتور امیدوار به درخشش تک ستاره هایشان در این بازی دشوار هستند.

 

یکی از این ستاره ها محمدرضا اخباری است؛ بازیکنی که عملکرد تحسین برانگیزی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت و با 5 کلین شیت متوالی به عنوان بهترین دروازه بان مسابقات انتخاب شد. اخباری برخلاف بسیاری از ستاره های تراکتور و با وجود شایعات بسیار تصمیم به ماندن در تبریز گرفت تا به امید اول هواداران تیمش در بازی حساس با النصر تبدیل شود.

 

1642625

 

1642624

 

اخباری تمرینات خوبی را زیر نظر دینکا آلین، مربی رومانیایی که قطعا تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد خوبش طی فصل گذشته داشت انجام داده و این روزها هم فارغ از هیاهو و حواشی پیرامون باشگاه در حال انجام آخرین تمرینات آماده سازی خود برای بازی با حریف عربستانی است. باید آنها را آرام ترین زوج هیاهوی تراکتور بدانیم که می توانند اتفاق بسیار بزرگی را رقم بزنند که کمتر کسی آن را پیش بینی می کند.

دیدگاه‌ها