کد خبر : 1779158 | 20 شهریور 1400 ساعت 14:40 | 123K بازدید | 17 دیدگاه

او متجاوز است و باید تاوان بدهد

آماده باش پلیس منچستر؛ تجمع فمنیست‌ها علیه رونالدو!

قرار است پیش از بازی امروز منچستریونایتد و نیوکاسل گروه های مدافع حقوق زنان بیرون اولدترافورد و در اعتراض به رونالدو تجمع کنند.

آماده باش پلیس منچستر؛ تجمع فمنیست‌ها علیه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در نقل و انتقالات تابستانی خواهان جدایی از یوونتوس شد و در حالی که گفته می‌شد او به منچسترسیتی نزدیک شده است، نهایتاً راهی تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد شد و حالا به نظر می رسد که امروز برای اولین بار در فصل جدید با لباس شیاطین سرخ به میدان خواهد رفت.

 

 

1642626

 

 

رونالدو که در شش سال اول حضورش در این باشگاه 118 گل در 292 بازی به ثمر رسانده از روز سه شنبه با هم تیمی‌های جدیدش تمرین کرده تا پس از اتمام وقفه دیدارهای ملی در ترکیب این تیم به میدان برود.

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد دیروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نیوکاسل گفت:« کریستیانو پیش فصل خوبی را با یوونتوس پشت سر گذاشته و برای تیم ملی نیز بازی کرده است. او هفته خوبی را هم با ما در اینجا سپری کرد و بدون شک فردا در زمین حاضر خواهد شد.

 

طبق ادعای دیلی میل، گروه‌‌های فمنیستی(حامیان حقوق زنان) قصد دارند همزمان با اولین بازی منچستریونایتد پس از جذب دوباره کریستیانو رونالدو، اعتراض خود را به تبرئه شدن این فوق ستاره پرتغالی از اتهام تجاوز به یک شهروند آمریکایی نشان دهند. رونالدو چند سال پیش متهم شده بود که ژوئن 2009 به کاترین مایورگا یک مدل آمریکایی در هتلی در لاس وگاس تجاوز کرده است.

 

 

1642254

 

 

بیش از دو سال پیش بود که مشحص شد در سال 2010 و برای مسکوت ماندن ماجرا، کریستیانو مبلغی معادلا 375 هزار یورو حق السکوت به کاترین مایورگا پرداخته شده تا او این ماجرا را در رسانه ها مطرح نکند. اما ادعای جدید مطرح شده این است که کاترین مایورگا از دوران کودکی از اختلالات یادگیری رنج می برده و به همین دلیل امضای این توافقنامه و پرداخت این مبلغ از نظر حقوقی قابل نقض است و می توان از آن به عنوان مدرکی علیه رونالدو بهره برد.

 

 

رونالدو نقره داغ می شود؛ غرامت هنگفت به اتهام تجاوز :: ورزش سه

 

 

مایورگا چندین سال بعد از آن ماجرا با مشورت با وکیل خود به این نتیجه رسید که حق‌السکوتی که از رونالدو گرفته نسبت به ضربه‌ای که به او وارد شده ناچیز بوده و به همین دلیل پرونده‌ای را علیه ستاره منچستریونایتد به جریان انداخت که البته تا به امروز به نتیجه نرسیده است و برخی منابع خبری از تبرئه شدن کاپیتان 36 ساله تیم ملی پرتغال خبر دادند. با این حال تلاش‌های مایورگا برای به دردسر انداختن رونالدو با تقاضای غرامت 56 میلیون یورویی (حقوق دو سال رونالدو) ادامه دارد و در این میان گروه‌های فمنیستی هم قصد دارند به او کمک کنند.

 

 

1641611

 

 

در حال حاضر مقامات پلیس منچستر در  مقابل اعتراضات احتمالی گروه های فمینیستی در حالت آماده باش هستند.

 

دیدگاه‌ها