کد خبر : 1779160 | 20 شهریور 1400 ساعت 14:47 | 35.5K بازدید | 4 دیدگاه

برگشتم تا باشگاه ۸۰ میلیارد جریمه نشود؛

کوکبی: می‌ترسم با تراکتور مذاکره کنم!

صیاد کوکبی هافبک تیم تراکتور می‌گوید باوجود اینکه برگه فسخ را در اختیار داشت، قراردادش را با تراکتور فسخ نکرد.

کوکبی: می‌ترسم با تراکتور مذاکره کنم!

به گزارش "ورزش سه"، کوکبی فصل گذشته از رایکا به تراکتور پیوست اما مشکلات این باشگاه سبب شد تا این بازیکن قید حضور در جمع سرخپوشان تبریزی را بزند و از تبریز برود.

 

اما پس از اینکه باشگاه تصمیم خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد، او با تماس مدیران تراکتور برای اضافه شدن به اردوی تیم مواجه شد و این تصمیم را پذیرفت.

صیاد کوکبی حالا در گفتگو با خبرنگار ما به مسئله جدایی و سپس بازگشتش پرداخته و می‌گوید: «برگه فسخ را در دست داشتم و می‌توانستم جدا شوم اما به خاطر علاقه هواداران و درخواست باشگاه و باتوجه به اینکه اگر نمی‌آمدم تیم به حد نصاب نمی‌رسید، تصمیم گرفتم به تبریز بیایم تا باشگاه دو سال محروم و ۶۰ میلیارد جریمه نشود.»

او درباره علت جدایی اش اظهار داشت: «جدایی من به خاطر آقای کمالوند نبود و من باتوجه به مشکلاتی که پیش آمد، ترجیح دادم که در تراکتور نباشم و جای دیگری پیشرفتم را دنبال کنم. حالا هم آمدم برای بازی با النصر و دو هفته بعد از آن اگر تیم خوبی من را بخواهد، فسخ میکنم و اگر نه، باتوجه به قرارداد دو ساله در تبریز خواهم ماند.»

او درباره سقف دو میلیاردی قرارداد تراکتور نیز عنوان کرد: «من دو سه هفته‌ای شهرستان بودم و دیروز به تبریز آمدم و اصلا از ماجرای فسخ خبر ندارم. قراردادم هم پارسال بسته شده و نمی‌توانند در آن دست ببرند.»

 

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به استوری‌هایی که در اینستاگرام منتشر کرد و به نظر از فضای تبریز راضی نبود، آیا از انتقال به تراکتور پشیمان است؟ گفت: «من پنج شش پیشنهاد لیگ برتری داشتم و در لیگ یک درخشش خوبی نشان دادم. در نیم فصل پیشنهادات که آمدند، باشگاه رایکا گفت تو را به باشگاهی میدهیم که پول نقد بدهد چون ما نیاز به آن داریم. تراکتور هم تنها باشگاهی بود که پول نقد می‌داد و به همین خاطر آمدم تراکتور.»

وی افزود: «اینکه زیاد بازی نکردم تصمیم سرمربی است و گله‌ای وجود ندارد. اما مسئله من احترام بود و برخوردی که در باشگاه با من شد. به هر حال تصمیمی بود که گرفتم.»

 

کوکبی راجع به مشکلات تراکتور توضیح داد: «من نیم فصل آمدم و طبیعتاً نیاز به زمان داشتم اما تا خواستیم با یک مربی آشنا شویم، رفت. آقای فیروز کریمی از نظر شخصیتی و فنی قوی است و ما هم زیاد با سرمربی قاطی نمی‌شویم و فقط در تمرین هرچه بگوید انجام میدهیم. از آقای خطیبی هم گله‌ای نیست و ایشان لطف کردند و امیدوارم در آینده برایشان جبران کنم. آقای کمالوند را هم که اصلا ندیدیم.»

 

پدیده فصل گذشته لیگ یک درباره برخوردش با مدیران تراکتور هم گفت: «ما آقای زنوزی را ندیدیم و ایشان پشت پرده بود و می‌گفتند آدم خوبی است، ما هم میگوییم آدم خوبی است. با آقای نظمی هم برخوردی نداشتم اما یک سری حرفها هستند که شاید خوب نباشد الان بگویم اگر از تیم رفتنی شدم خواهم گفت.»

 

وی با اشاره به انتشار وویس اکبر ایمانی اظهار داشت: «نمیدانم هدفشان چه بود اما در جامعه ورزش این کار خوب نیست و تایید نمی‌شود. من الان با شما هم حرف میزنم میترسم چه برسد که با مدیران تراکتور مذاکره کنم. آنها می‌توانستند جور دیگری به مردم بفهمانند که اینطور شده و در مذاکره چه ها گفته شده. به نظرم اصلا کار خوبی نبود.»

دیدگاه‌ها