کد خبر : 1779162 | 20 شهریور 1400 ساعت 14:58 | 30.2K بازدید | 8 دیدگاه

امید تراکتور به ترفند های ویژه فیروز؛

مسئولیت بزرگی که کریمی گردن گرفت (عکس)

حضور به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتور مقابل النصر مسئولیت بزرگی است که کریمی آن را قبول کرده است.

مسئولیت بزرگی که کریمی گردن گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور روز سه شنبه در حالی مقابل النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا خواهد کرد که فراز کمالوند آخر هفته گذشته با توجه به شرایط بحرانی موجود از سمت خود استعفا داد. باشگاه تراکتور با قبول استعفای کمالوند، روز گذشته فیروز کریمی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

 

فیروز کریمی در حالی هدایت تراکتور را به عهده گرفت که پس از استعفای رسول خطیبی در اواخر نیم فصل دوم لیگ بیستم، روی نیمکت سرخ پوشان تبریزی نشسته و تا پایان فصل همراه با آنها بود. پیش از پایان مسابقات نظمی اعلام کرد که سرمربی جدید بلافاصله در پایان فصل اعلام می شود تا همان زمان مشخص شود که کریمی برای فصل بعد همراه تراکتور نخواهد بود. تنها دو ماه پس از این اتفاقات اما فیروز کریمی یک بار دیگر به عنوان سرمربی به تبریز برگشت.

 

لیست 16 نفره با کلی بازیکن ناشناخته و کمتر شناخته شده و البته بدون خریدهای جدید آینه  ای تمام قد از شرایط عجیبی است که باشگاه تراکتور در طول چند ماه اخیر آن را تجربه کرده است. در چنین شرایط فیروز کریمی با جسارت قابل توجهی هدایت تراکتور را در آستانه بازی با النصر به عهده گرفت. او از امروز تا بازی با النصر تنها سه روز برای آماده سازی تیمش فرصت دارد و بخش قابل توجهی از این فرصت نیز صرف مسافرت دو مسیره به دوحه خواهد شد.

 

1642632

تمرین روز گذشته تراکتور با حضور فیروز کریمی برگزار شد تا سرخ پوشان در آستانه بازی با النصر تمرینات خود را با سرمربی جدید پیگیری کنند.

 

این یعنی کریمی از نظر فنی نمی تواند تاثیر زیادی روی تراکتور داشته باشد؛ البته او با تعداد زیادی از بازیکنان در لیگ بیستم کار کرده و بیشتر از همه روی توانایی هایش در مسائل روحی و روانی حساب باز شده است؛ توانایی که می تواند برگ برنده فیروز کریمی در بازی حساس مقابل النصر باشد. بازیکنان تراکتور بدون انجام بازی تدارکاتی و خارج از کوران مسابقات مقابل تیم پر ستاره عربستانی قرار می گیرند و این گونه که از شرایط استنباط می شود، همه نگاه ها به ترفند های ویژه سرمربی تیم در بعد روحی و روانی است که بارها جواب داده است.

دیدگاه‌ها