کد خبر : 1779189 | 20 شهریور 1400 ساعت 18:37 | 79.3K بازدید | 10 دیدگاه

ادعای روزنامه ABC

بند فسخ میلیاردی رئال مادرید برای امباپه

اگر انتقال کیلیان امباپه به رئال قطعی شود، بند فسخ او مثل کریم بنزما 1 میلیارد یورو خواهد بود.

بند فسخ میلیاردی رئال مادرید برای امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه به دنبال جدایی از پاری‌سن‌ژرمن در این تابستان بود تا به آرزوی دوران کودکی‌اش یعنی بازی برای رئال مادرید برسد اما مدیران این باشگاه فرانسوی سه پیشنهاد این باشگاه اسپانیایی برای این بازیکن را رد کردند تا شاید او را در ادامه برای تمدید قراردادش متقاعد کنند.

 

 

1640814

 

 

رئال مادرید در مقطع پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر در اولین تلاش خود برای جذب امباپه پیشنهادی 160 میلیون یورویی، در دومین تلاش پیشنهادی 170 میلیون یورویی به علاوه 10 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده و در آخرین تلاش پیشنهادی 200 میلیون یورویی به PSG دادند.

روزنامه "ABC" اسپانیا امروز گزارش داد که مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از تمدید قرارداد کیلیان 22 ساله ناامید نشده‌اند و همچنان نسبت به این قضیه خوشبین هستند. طبق این گزارش؛ امباپه تاکنون به 6 پیشنهاد PSG برای تمدید قرارداد پاسخ منفی داده است که پاریسی‌ها در آخرین اقدام، پیشنهادی پنج ساله به ارزش 80 میلیون یورو در سال به او داده‌اند.

 

 

1638777

 

 

امباپه که به هم تیمی هایش گفته بود یا این تابستان یا سال بعد به رئال خواهد رفت، در صورت قطعی شدن انتقالش، بند فسخ 1 میلیارد یورویی خواهد داشت. زمانی بند فسخ رونالدو در رئال این مقدار بود و اکنون کریم بنزما و فده والورده بند فسخ میلیاردی دارند.

رئال به امباپه 25 میلیون یورو خالص نیز دستمزد خواهد داد که کمتر از دستمزد پیشنهادی پی اس جی خواهد بود ولی برای ستاره فرانسوی، رویای پیوستن به رئال، مهمتر از پول است.

 

دیدگاه‌ها