کد خبر : 1779201 | 20 شهریور 1400 ساعت 19:04 | 55.2K بازدید | 6 دیدگاه

تی شرت آقای سرمربی با پیام ویژه؛

فیروز کریمی آینده تراکتور را ترسیم کرد (عکس)

سرمربی تیم تراکتور طی صحبت های امروز خود آینده این باشگاه را به طور هوشمندانه ای ترسیم کرد.

فیروز کریمی آینده تراکتور را ترسیم کرد (عکس)

به گزارش ورزش سه، فیروز کریمی امروز درحالی مقابل دوربین باشگاه ایستاده و از شرایط موجود صحبت کرد که حرف هایش به نوعی بیان گر برنامه پیش روی باشگاه تراکتور بود. او که با یک تی شرت جالب با متن (آینده در حال بارگذاری است...) مقابل دوربین ظاهر شد با حمایت از زنوزی از هواداران باشگاه خواست تا واقع بین باشند و با صبر خود تراکتور را در رسیدن به آینده ای که در موردش صحبت کرد یاری کنند.

 

مشکلات مالی بسیار تراکتور و پنجره نقل و انتقالاتی بسته بخش قابل توجهی از نارضایتی و نگرانی هواداران را شامل می شود. باشگاه تراکتور که طی ماه های اخیر از انجام وعده هایش بازمانده با 16 بازیکن مقابل النصر ظاهر می شود. کریمی در این شرایط صحبت هایی را انجام داد که به نظر می رسد واقع بینانه باشد. آینده تراکتور موضوع اصلی این صحبت ها بود؛ آینده ای که کریمی تحقق آن را با صبر هواداران پیوند زد.

 

1642687


"دست کردن در جیب و خرج کردن کار آسانی نیست. صد البته برای تیم محبوب و دوست داشتنی تراکتور گواراست. یک نفر سالی 50-60 میلیارد از جیب خودش هزینه می کند." این جمله ها بخشی از صحبت های مهم کریمی بود. او با اشاره به درخواست های 10-20 میلیاردی بازیکنان و عدم توان و برنامه باشگاه برای پرداخت چنین مبالغی اعلام کرد: "ما ناچاریم به بازیکنان رده های پایین تر دست دراز کنیم تا سلیقه ما را بدانند. این روزها هر بازیکنی که یک مقدار مطرح است دست رد به سینه ما می زند. رضایت نامه با 20 میلیارد کار ساده ای نیست. این کار را باید آقای زنوزی انجام دهد. من نه مجیز گوی کسی هستم، نه پشت سر کسی حرف زدم و نه نیازی به این کار هست. کار سختی است. با اشتباه کادر فنی های سال های قبل سالیانه 70-80 میلیارد هزینه کرده است. ما این اشتباه را نمی کنیم."

 

فیروز کریمی در بخشی از صحبت های خود نشان داد که پوشیدن تی شرت با شعاری در مورد آینده بی هدف نبوده است: "سری قبل محسن یوسفی را به تراکتور آوردم که ستاره شد و بعد فوتبال را کنار گذاشت. میلاد زنیدپور را آوردم که در بازی ماشین – تراکتور گل زد. خیلی هم آمدم گفتم که چند ساله ببندید که نشد. حسین کنعانی را من با 600 میلیون تومان آوردم که الان 2 ساله رفته و نزدیک به 80 میلیارد گرفته و انشالله که موفق باشد. بازیکنانی که آوردیم و می خواهیم بیاوریم بررسی کردیم و هواداران باید صبور به خرج دهند. این بازیکنان، آینده دار هستند و باید بدانند امروز دست کردن به جیب دادن 60 میلیارد امکان پذیر نیست. ما با مجموعه مدیریتی صحبت کردیم و باید به مهره هایی قیمت پایین که آینده بهتری دارند تکیه کنیم. تیم های پایه خودمان را با ید مورد توجه قرار دهیم تا رفتن بازیکنان کلیدی و ستاره را جبران کنیم."

 

1642688

 

حمایت از مالکیت فعلی برای پیشبرد برنامه باشگاه برای آینده، خواسته مهم کریمی از هواداران تراکتور بود. بر اساس استدلال های او تراکتور برای جبران ناکامی های اخیر و جایگزین کردن بازیکنان مناسب برای ستاره های جدا شده نیاز به زمان دارد؛ زمان برای شکوفایی بازیکنان تیم های پایه و البته ارزان تری که به عقیده سرمربی تراکتور می توانند با حضور در تیم محبوب تبریزی در آینده کیفیت فنی بالاتری پیدا کرده و به تراکتور کمک کنند. با توجه به رکوردشکنی تراکتور در تغییر مدیر و سرمربی باید دید که برنامه ای که کریمی از آن صحبت می کند تا چه اندازه می تواند به واقعیت تبدیل شود؛ چرا که خود این سرمربی بر اساس آمار سه فصل گذشته تراکتور در تغییر سرمربی تنها چند ماه برای کار کردن فرصت دارد. مگر اینکه شرایط به گونه ای که او می گوید پیش برود و با پاشیده شدن چاشنی صبر به فوتبال تبریز، آینده ای که روی تیشرت فیروز کریمی خبر از تکمیل آن داده شده به واقعیت بدل گردد.

دیدگاه‌ها