کد خبر : 1779218 | 20 شهریور 1400 ساعت 20:23 | 75.5K بازدید | 20 دیدگاه

یونایتد 4 - 1 نیوکاسل؛ جشن بازگشت رونالدو

منچستریونایتد در شب درخشش ستاره های پرتغالی خود با نتیجه 1-4 نیوکاسل را مغلوب کرد.

یونایتد 4 - 1 نیوکاسل؛ جشن بازگشت رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در روزی که بعد از سال ها دوباره کریستیانو رونالدو را در ترکیب ثابت در اختیار داشتند، 1-4 موفق به غلبه بر نیوکاسل شده و بازگشت این ستاره پرتغالی را جشن گرفتند.

 

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 و روی پاس جیدون سانچو بود که کریستیانو رونالدو صاحب موقعیت شده و از زاویه ای دشوار برای باز کردن دروازه نیوکاسل اقدام کرد، اما ضربه او راهی به دروازه حریف نیافت.

 

حملات یونایتد ادامه یافت و در دقیقه 19 لوک شاو با ارسال کرنر دقیق خود یونایتد را صاحب موقعیت کرد، اما ضربه سر رافائل واران با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

 

در  اواسط نیمه اول و روی همکاری رونالدو و برونو فرناندز بود بود که یونابتد موققعیت مناسبی برای زدن گل اول داشت، اما توپ به جیدون سانچو  نرسید و این موقعیت خوب از دست رفت.

 

1642732

 

1642735

 

اما در دقایق پایانی نیمه اول بود که منچستریونایتد بالاخره به گل رسید. میسون گرین وود با حرکت از سمت راست و با ضربه ای زمینی دروازه نیوکاسل را تهدید کرد که وودمن توپ را دفع کرد، اما در ریباند کریستیانو رونالدو با جایگیری دقیق خود موفق به گلزنی شد تا شیاطین سرخ با برتری 0-1 راهی رختکن شوند.

 

1642734

 

اما بر خلاف انتظار این نیوکاسل بود که نیمه دوم را بسیار خوب آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید. روی پاس زمینی سنت مکسیمین در سمت راست محوطه، خاوی مانکوئیلو درون محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه توانست گل تساوی را وارد دروازه یونایتد بکند.

 

1642733

 

اما شیاطین سرخ سراپا حمله شدند و باز هم این رونالدو بود که موفق به گلزنی شد. حرکت تماشایی لوک شاو در میانه میدان و پاس زمینی او در سمت چپ به این ستاره پرتغالی رسید و او با ضربه ای زمینی و دقیق موفق شد گل دوم خودش و یونایتد را به ثمر برساند. 

 

در دقیقه 68 جوئنیلتون و ریچی یک و دو کردند و نیوکاسل فرصت داشت خیلی زود دوباره به گل تساوی برسد، اما این بار داوید دخیا با عکس العملی تماشایی موفق به دفع کردن ضربه جوئنیلتون شد و این فرصت از دست رفت.

 

در ادامه باز هم یونایتد توپ و میدان را در دست گرفت و در دقیقه 80 هم موفق به گلزنی شد. ارسال پل پوگبا پشت محوطه به برونو فرناندز رسید و او با شلیک فوق العاده خود به زیبایی دروازه نیوکاسل را باز کرد.

 

اما در اوقات اضافی بود که پاس زمینی پل پوگبا در محوطه به جسی لینگارد رسید و او با ضربه دقیق خود موفق به گلزنی شد تا یونایتد 1-4 در این دیدار به پیروزی دست یابد.

دیدگاه‌ها