کد خبر : 1779229 | 20 شهریور 1400 ساعت 20:58 | 19.4K بازدید | 2 دیدگاه

رادو شماره یک - لک گلر اصلی؛

رقابت در دروازه پرسپولیس از تهران تا دوشنبه (عکس)

پرسپولیس با دو دروازه‌بان آماده راهی تاجیکستان شده و رادوشویچ نیز با پوشیدن شماره یک انگیزه بالایی دارد.

رقابت در دروازه پرسپولیس از تهران تا دوشنبه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در لیگ بیستم در یک اتفاق جالب شماره یک پرسپولیس که پیش‌تر آن را دروازه‌بان‌های بزرگی به تن کرده بودند با انتخاب خاص حامد لک، مورد استفاده قرار نگرفت. لک از همان بازی اول با پیراهن پرسپولیس که مقابل التعاون قرار گرفت، 81 را انتخاب کرد و در لیگ برتر نیز با همین پیراهن در تمام بازی‌ها حاضر شد.

 

در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ که چند ماه قبل برگزار شد، بوژیدار رادوشویچ شماره یک را برگزید و با آن یک بازی هم انجام داد تا بعد از رفتن بیرانوند او باشد که صاحب این پیراهن می‌شود. رادو در بازی مقابل گوآ با این لباس کلین شیت کرده و حالا در ادامه رقابت‌های آسیا هم صاحب این پیراهن خواهد بود.

 

1642763

 

رادو، تنها خارجی پرسپولیس در مصاحبه خود گفته بود که می‌خواهد خودش را ثابت کند و بیشتر در پرسپولیس به میدان برود. او کار سختی در رقابت با حامد لک گلر اصلی این تیم دارد اما حضور دو دروازه‌بان آماده و با انگیزه و رقابت درون تیمی آنها بدون شک به سود پرسپولیس خواهد بود.

 

حامد لک که در لیگ قهرمانان سال گذشته و در مرحله یک هشتم مقابل السد کلین شیت کرده بود؛ حال می‌تواند با تکرار یک کلین شیت آسیایی مهم پرسپولیس را در مسیر صعود به یک چهارم نهایی قرار دهد.

 

 

1642764

دیدگاه‌ها