کد خبر : 1779230 | 20 شهریور 1400 ساعت 21:02 | 49.9K بازدید | 12 دیدگاه

اولدترافورد همیشه برایم جادویی بوده

رونالدو: افتخار می‌کنم که به یونایتد برگشتم

کریستیانو رونالدو در پست اینستاگرامی به درخشش در اولین مسابقه برای منچستریونایتد واکنش نشان داد.

رونالدو: افتخار می‌کنم که به یونایتد برگشتم

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین انتقال های سالیان اخیر در تابستان امسال رخ داد و کریستیانو رونالدو بعد از جدایی از یوونتوس به تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد بازگشت. این اتفاق در حالی برای فوق ستاره پرتغالی رخ داد که ابتدا گفته می‌شد منچسترسیتی مقصد جدید این بازیکن خواهد بود اما رونالدو نهایتا تصمیم گرفت به تیم محبوب خود بازگردد.

 

رونالدو امروز و بعد از بازگشت به منچستریونایتد اولین بازی خود را برای این تیم، آن هم در ورزشگاه پر از تماشاگر اولدترافورد انجام داد؛ مسابقه ای که اتفاقا خاطره انگیز شد و رونالدو موفق شد دو بار برای منچستریونایتد گلزنی کند و زمینه ساز پیروزی تیم اوله گونار سولسشر شود.

 

 

1642701

 

 

فوق ستاره پرتغالی بعد از درخشش در اولین مسابقه خود برای منچستریونایتد پستی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: "بازگشت من به اولدترافورد فقط یک یادآوری کوتاه بود که چرا این ورزشگاه به تئاتر رویاها معروف است. برای من، این مکان همیشه جادویی بوده است که در آن می توانید به هر چیزی که فکر می کنید دست یابید. در کنار همه هم تیمی هایم و با حمایت شگفت انگیزی که همیشه از سکوها دریافت می کنیم، با اعتماد به نفس و خوش بینی راهی پیش رو داریم که همه در پایان آن جشن خواهیم گرفت. افتخار می کنم که برگشتم. حضور در یونایتد و بازی در لیگ برتر، اما مهمتر از همه، خوشحالم که به تیم کمک کردم!"

دیدگاه‌ها