کد خبر : 1779235 | 20 شهریور 1400 ساعت 21:29 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

آنچلوتی: رئال مادرید بدون امباپه هم قدرتمند است

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بازگشت به استادیوم سانتیاگو برنابئو را مثبت توصیف کرد.

آنچلوتی: رئال مادرید بدون امباپه هم قدرتمند است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در شرایطی پذیرای سلتاویگو است که می تواند بعد از مدت ها در برنابئوی بازسازی شده و در مقابل هواداران خود به میدان برود. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و اذعان داشت بدون خرید کیلیان امباپه نیز تیم قدرتمندی در اختیار دارد.

 

کارلو آنچلوتی گفت: حمله الکساندر سفرین به فلورنتینو پرز؟ "برای من عجیب به نظر می رسد که نهاد مهمی مانند یوفا در مورد رئیس باشگاهی که 13 قهرمانی در اروپا کسب کرده صحبت می کند. اگر رئیس تیمی که 13 قهرمانی را فتح کرده ناتوان است، بقیه چه هستند؟"

 

مقایسه با دوره اول حضور در رئال مادرید؟ "من حالا تجربه بیشتری دارم. یک مربی باید تلاش کند از کار فعلی خود لذت ببرد و به خاطر اینکه شرایط فوتبال همیشه تغییر می کند، نباید به گذشته نگاه کرد."

 

1636484

 

عدم موفقیت در جذب کیلیان امباپه؟ "این اتفاق ناامید کننده ای نیست. البته بی تردید امباپه بازیکن بزرگی است و من برای او آرزوی موفقیت می کنیم، اما ما همین حالا یک تیم بسیار قوی در اختیار داریم."


بازگشت به برنابئو؟ "بازی کردن در ورزشگاهی که  هواداران آنجا همیشه به تیم کمک کرده اند برای ما خاص است. کسب پیروزی و ارائه نمایشی تماشایی هدف نهایی رئال مادرید در این دیدار است. اگر بازیکنان  با تمام توان در میدان حاضر شوند، همه می توانند آرامش خود را حفظ کنند. همه بازیکنان می دانند که هواداران از آنها چه می خواهند."

 

عملکرد گرت بیل؟  او در این فصل شروع خوبی داشته و باید ادامه دهد. من فکر می کنم گرت بیل هنوز هم می تواند پیشرفت کند و در بهترین شرایط خود قرار بگیرد. من باید برای  بازی فردا با همه بازیکنان که در ترکیب تیم های ملی خود بازی کرده اند صحبت کنم."

دیدگاه‌ها