کد خبر : 1779264 | 20 شهریور 1400 ساعت 23:35 | 88.8K بازدید | 1 دیدگاه

پایان یکه‌تازی شباب الاهلی با نوراللهی و قایدی!

شباب الاهلی در حضور دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل العروبه به تساوی رضایت داد.

پایان یکه‌تازی شباب الاهلی با نوراللهی و قایدی!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر امارات، تیم شباب الاهلی در حالی که برای نخستین بار احمد نوراللهی و مهدی قایدی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۹:۱۵ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه الفجیره به مصاف العروبه قعرنشین و صفر امتیازی رفت.

 

شباب الاهلی که در دو هفته اخیر لیگ برتر امارات به پیروزی رسیده بود، امشب در حضور دو ستاره ایرانی خود نتوانست روند خوب و یکه‌تازی خود را ادامه دهد و در بازی خارج از خانه برابر العروبه متوقف شد.

 

1642835

 

یاران نوراللهی و قایدی در دقیقه ۲۸ توسط کارلوس ادواردو به گل رسیدند، اما در دقیقه ۳۹ گل تساوی را دریافت کردند و در نهایت هم بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت تا شباب الاهلی با ۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ برتر امارات قرار بگیرد.

 

1642837

 

احمد نوراللهی پس از یک حضور تعویضی در شباب الاهلی و دو دیدار ۹۰ دقیقه‌ای برای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، در دیدار امشب برابر العروبه تا دقیقه ۴+۹۰ در زمین بود و پس از آن جای خود را به یوری برزیلی داد.

 

1642836

 

مهدی قایدی نیز که امشب تلاش زیادی برای گلزنی داشت و حتی یکبار به تیرک دروازه زد و یک صحنه مشکوک به پنالتی نیز روی او اتفاق افتاد، تا پایان مسابقه در ترکیب شباب الاهلی برابر العروبه حضور داشت.

دیدگاه‌ها