کد خبر : 1779276 | 21 شهریور 1400 ساعت 01:16 | 71.6K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم ۲ دروازه‌بان و ۲ مهاجم می‌خواهد!(عکس)

آلومینیوم اراک در حالی تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد که هنوز دروازه‌بان و مهاجم جدیدی جذب نکرده است.

این تیم ۲ دروازه‌بان و ۲ مهاجم می‌خواهد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رسول خطیبی پنجمین جلسه تمرینی خود را در شرایطی زیر نور ورزشگاه امام خمینی(ره) دنبال کردند که هنوز نفرات این تیم تکمیل نشده و اراکی‌ها باید فعالیت خود در نقل و انتقالات را به‌صورت جدی‌تر دنبال کنند تا بتوانند دو دروازه‌بان و دو مهاجم جدید اضافه کنند.

 

آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات تابستانی حامد پاکدل که بهترین گلزن فصل گذشته‌اش بود را بخاطر انتقال به پرسپولیس از دست داد و در خط دروازه نیز وضعیت نامشخصی دارد که هنوز برای رفع این مشکلات اقدام نکرده و با بازیکن جدیدی قرارداد نبسته است.

 

1642854

 

تمرینات آلومینیوم با حضور خریدهای جدید این تیم مثل وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، ایمان رازانی و ... و همچنین نفرات قدیمی این تیم با شادابی خاصی در حال برگزاری است، اما آنها برای تکرار عملکرد موفق دور رفت فصل گذشته نیازمند نفرات جدید به ویژه در خط حمله هستند و همچنین باید گلر جدید هم به خدمت بگیرند.

 

شاگردان خطیبی در پایان هفته جاری یک مسابقه تدارکاتی در اراک مقابل ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌کنند و پس از آن راهی تهران می‌شوند تا اردوی آماده‌سازی خود را ادامه دهند که تا آن زمان به نظر می‌رسد این تیم نفراتی که نیاز دارد را جذب کند.

 

1642856


عکس: محمد عباسی

دیدگاه‌ها