کد خبر : 1779279 | 21 شهریور 1400 ساعت 01:55 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان: تعویض لواندوفسکی فقط به خاطر خستگی بود

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لایپزیش تاکید کرد که تعویض روبرت لواندوفسکی تنها به دلیل خستگی بوده و مصدومیتی این بازیکن را تهدید نمی‌کند.

ناگلزمان: تعویض لواندوفسکی فقط به خاطر خستگی بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب موفق شد در هفته چهارم بوندس لیگا در خانه لایپزیش به پیروزی 4-1 برسد و همچنان پشت سر وولفسبورگ، در رتبه دوم جدول بوندس لیگای جای داشته باشد.

لواندوفسکی که در دقیقه 12 گل اول بایرن را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در دقیقه 59 بازی جای خود را به اریک ماکسیم چوپو موتینگ داد. تا اینکه شائبه به وجود بیاید که این بازیکن دچار مصدومیت شده اما ناگلزمان این موضوع را رد کرد.

 

1642863

 

او به خبرنگاران گفت:" ما تنها به دلیل احتیاط او را تعویض کردیم. به خاطر یک مشکل بسیار جزئی در ران که ناشی از خستگی است؛ نه مصدومیت."

ناگزمان همچنین ابراز امیدواری کرد که سرژ گنابری که در این دیدار دچار آسیب دیدگی شد، به بازی با بارسلونا در لیگ قهرمانان برسد اما تایید کرد که باید منتظر نظر کادر پزشکی تیم بمانند:" گنابری از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی است. از حالا نمی توانیم برای بازی سه شنبه پیش‌بینی ای داشته باشیم. او از همین امشب تحت درمان قرار گرفته و باید ببینیم فردا چه خواهد شد."

 

1642864

 

این اولین رویارویی این مربی جوان با تیم سابقش بود و ناگلزمان خوشحال است که توانستند به یک پیروزی پرگل برسند:" ما از این پیروزی خوشحالیم. 7 امتیاز برتری نسبت به لایپزیش هم مهم است زیرا ما از کیفیت آنها مطلع هستیم. آنها در طول فصل امتیازات شان را جمع خواهند کرد."

دیدگاه‌ها