کد خبر : 1779313 | 21 شهریور 1400 ساعت 10:40 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

نیم فصل نخست لیگ برتر بدون تماشاگر

حتی اگر دیدار ایران در برابر کره جنوبی در استادیوم آزادی با حضور تماشاگر برگزار شود در فصل جدید لیگ برتر دست کم تا نیم فصل استادیوم ها بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

نیم فصل نخست لیگ برتر بدون تماشاگر 

به گزارش "ورزش سه"، هم اکنون در آنسوی مرزها ماه هاست که شاهد بازگشت تماشاگر به استادیوم ها هستیم و در برخی از کشورها که واکسیناسیون عمومی به پایان رسیده آنهایی که هر دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده اند به راحتی بلیط بازی ها را تهیه می کنند و وارد استادیوم می شوند و بر همین اساس سازمان لیگ تلاش هایی را آغاز کرده است تا زمینه بازگشت تماشاگران به استادیوم ها را مهیا کند. 

 

در این زمینه تصمیم گیری با وزارت بهداشت است و نظر وزارت بهداشت هم بر این است با پایان واکسیناسیون عمومی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای حضور دوباره تماشاگران در استادیوم ها برنامه ریزی کنند. خوشبختانه در روزهای اخیر با واردات بیشتر واکسن کرونا به نسبت گذشته تزریق واکسن سرعت بیشتری به خود گرفته و وزیر بهداشت پیش بینی کرده است تا بهمن ماه همه مردم ایران در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند. با توجه به اینکه فصل جدید لیگ برتر از اواخر مهر ماه آغاز می شود به نظر می رسد دست کم تا پایان نیم فصل بازی های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود اما با شروع نیم فصل دوم و با توجه به پایان واکسیناسیون عمومی سازمان لیگ قادر خواهد بود برای بازگشت تماشاگر به بازی های لیگ برتر برنامه ریزی کند. 

 

گفتنی است چنانچه وزارت بهداشت برای حضور حداقلی تماشاگر در بازی های خانگی تیم ملی موافقت کند تماشاگرانی موفق به حضور در استادیوم آزادی خواهند شد که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند.

دیدگاه‌ها