کد خبر : 1779327 | 21 شهریور 1400 ساعت 11:52 | 19.9K بازدید | 3 دیدگاه

عزیزی خادم برای VAR به آلمان می‌رود

عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال امروز راهی آلمان می شود و با رییس فدراسیون فوتبال این کشور پیرامون همکاری دوجانبه صحبت خواهد کرد.

عزیزی خادم برای VAR  به آلمان می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رییس فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده است بعد از انجام کارها در آلمان راهی لیتوانی محل برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال شده و در اردوی تیم ملی فوتسال ایران حاضر شود. او یک روز بعد از دیدار تیم ملی فوتسال ایران در برابر صربستان که روزسه شنبه برگزار می شود وارد لیتوانی خواهد شد. 

 

پیش از این اعضای تیم ملی فوتسال به دلیل عدم حضور مدیران فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه اشان معترض شده بودند که فدراسیون فوتبال در یک بیانیه ای رسمی از سوی دکتر نوروزی اعلام کرد به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی مراسمی برای بدرقه اعضای تیم ملی فوتسال ایران برگزار نشد. حالا اما رییس فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده است که در اردوی تیم ملی فوتسال ایران در لیتوانی حاضر شود. 

 

سایت فدراسیون فوتبال در مورد سفر عزیزی خادم به آلمان و اهدافی که وی از این سفر دنبال می کند خبری منتشر نکرده است، اما شنیده می شود هدف اصلی سفر عزیزی خادم به سرزمین ژرمن ها مذاکره با یک شرکت آلمانی برای ورود تکنولوژی VAR به استادیوم های ایران است.

دیدگاه‌ها