کد خبر : 1779357 | 21 شهریور 1400 ساعت 13:48 | 27.2K بازدید | 29 دیدگاه

فوتبال قابل پیش بینی نیست؛

جلیلوف: از پرسپولیس نمی‌ترسیم

کاپیتان استقلال تاجیکستان می‌گوید فوتبال قابل پیش بینی نیست و آنها می‌توانند پرسپولیس را شکست دهند.

جلیلوف: از پرسپولیس نمی‌ترسیم

به گزارش "ورزش سه"، عالیشهر جلیلوف هافبک تیم استقلال تاجیکستان در مورد صعود تیمش از مرحله گروهی گفت: گروه بسیار قوی بود، اما ما در هر مسابقه خود را خوب آماده کردیم.

 

وی با اشاره به نتایج درخشان استقلال تاجیکستان اظهار داشت: ما به توانایی خود برای موفقیت اعتقاد داشتیم و تمام توان خود را در زمین به کار گرفتیم. این یک تجربه عالی برای ما بود و ما بسیار خوشحالیم که توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم و باعث خوشحالی هواداران خود و هواداران فوتبال تاجیکستان شود.

شماره ۱۰ استقلال تاجیکستان راجع به پیروزی مقابل الهلال توضیح داد: ما در لیگ قهرمانان آسیا با یکی از پر عنوان ترین باشگاه ها بازی کردیم. بعد از اولین بازی، وقتی 3-1 شکست خوردیم، سرمان را پایین نیاوردیم و با قدرت و افکار تازه وارد زمین شدیم. مسابقه فوق العاده بود، ما یک پیروزی شایسته کسب کردیم. این پیروزی نقش مهمی در پیشرفت ما از گروه داشت.

 

او درباره تمرینات تیمش برای این مسابقه حساس گفت: آماده سازی برای این مسابقه به جدی ترین شکل پیش می‌رود. ما برای حریف احترام زیادی قائل هستیم، اما از پرسپولیس نمی‌ترسیم. ما بازی خود را انجام می‌دهیم و فقط برای پیروزی وارد بازی می‌شویم.

کاپیتان استقلال در مورد قدرت حریف و شانس استقلال برای پیروزی عنوان کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست. هر اتفاقی می تواند در زمین رخ دهد و ما قبلاً تاریخ سازی کرده ایم و توانستیم در اولین فصل خود از مرحله گروهی صعود کنیم. حالا هم تمام تلاش خود را می کنیم تا جایی که ممکن است در مسابقات حضور داشته باشیم.

 

علیشهر جلیلوف همچنین با اشاره به برگزاری بازی در حضور هواداران اظهار داشت: هواداران ما از بهترین ها هستند و همیشه از ما حمایت می کنند. به آنها یار دوازدهم می‌گوییم و حمایت آنها برایمان بسیار مهم است. من از همه هواداران می خواهم که به استادیوم بیایند و ما تمام تلاش خود را برای رضایت آنها انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ها