کد خبر : 1779358 | 21 شهریور 1400 ساعت 14:36 | 50.2K بازدید | 4 دیدگاه

در بارسا فوتبالم تلف می‌شد

حتی مسی هم رفتار کومان با من را درک نمی‌کرد

میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی در نهایت تصمیم گرفت به دلیل اختلاف با رونالد کومان از بارسا قرضی راهی بشیکتاش شود.

حتی مسی هم رفتار کومان با من را درک نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، داستان میرالم پیانیچ و بارسا حداقل به شکل موقت به اتمام رسید و ستاره بوسنیایی پس از یک فصل اسف بار راهی بشیکتاش شد. پیانیچ با 60 میلیون یورو و طی پروسه معاوضه با آرتور ملو راهی بارسا شد و هرگز نتوانست روزهای خوب خود در یووه و رم را تکرار کند چرا که در ایده های رونالد کومان سرمربی بارسا جایی نداشت.

او به شکل قرضی و با قراردادی یک ساله به فوتبال ترکیه رفت تا پیراهن عقاب های استانبول را به تن کند. پیانیچ تا 2024 با بارسا قرارداد دارد و جالب اینکه او پیش از پیوستن به بشیکتاش، حاضر شد نیمی از دستمزد 8 میلیون یورویی خود را کاهش دهد.

 

 

1640422

 

 

پیانیچ که گفته می شد قرار است به یوونتوس بازگردد، در مصاحبه با توتواسپورت نشریه چاپ تورین و در مورد دلیل عدم انتقالش به یووه گفت:« ایجنتم مذاکراتی با یوونتوس داشت ولی در بازار نقل و انتقالات هرگز نمی توان تصور کرد که کارها آسان پیش خواهند رفت. دوست داشتم به یووه برگردم و هر کاری کردم تا دوباره زیر نظر مکس آلگری کار کنم. عاشق یوونتوسم و خودم را مدیون هواداران می دانم. با آنیلی رئیس باشگاه نیز ارتباط بسیار خوبی دارم اما در نهایت نشد و در فوتبال شما باید نگاه‌تان همیشه رو به جلو باشد. من یک فوتبالیست حرفه ای ام و حالا همه تمرکزم روی بشیکتاش است.»

 

 

1551490

 

 

جدایی از بارسا:« بشیکتاش تمایلی جدی برای جذب من نشان داد و آنها قهرمان ترکیه و یکی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانانند. به فاصله کم تا پایان نقل و انتقالات باید تصمیم نهایی را می گرفتم. اگر در بارسا می ماندم، زیر نظر کومان یک سال دیگر از فوتبالم تلف می شد. دوست نداشتم این اتفاق رخ بدهد چون می خواستم بازی کنم. رفتار او با من برای هیچکس حتی مسی هم غیر قابل درک بود. مسی یک بار از من می پرسید آیا بین من و کومان اتفاقی افتاده است؟ واقعا شرایط ادامه همکاری با کومان میسر نبود و باید بارسا را ترک می کردم.»

 

دیدگاه‌ها