کد خبر : 1779368 | 21 شهریور 1400 ساعت 15:53 | 36.5K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

ستاره بلژیکی لسترسیتی در فهرست خرید بارسا

یوری تیلمانس هافبک 24 ساله لسترسیتی مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

ستاره بلژیکی لسترسیتی در فهرست خرید بارسا

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات تابستانی اخیر به اتمام رسید ولی شایعات پیرامون انتقالات همچنان ادامه دارد.

 

 

1642992

 

 

بارسلونا یکی از باشگاه هایی است که همیشه در تیررس اخبار و شایعات انتقالاتی قرار دارد. اگر در روزهای اخیر شایعات علاقه بارسا به دنی اولمو ستاره اسپانیایی لایپزیش منتشر شد، امروز نوبت به یوری تیلمانس ستاره بلژیکی لسترسیتی رسید تا از او به عنوان یکی از بازیکنان مورد نظر آبی اناری ها نام برده شود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا در انتقالات تابستانی دو هدف بزرگ داشت. اولی جذب یک مهاجم نوک که برای این مهم، لوک دی یانگ جذب شد و دومی هم یک هافبک باکیفیت که  جانشین ایلایش موریبا شود. جذب دومی ممکن نشد چرا که بارسا با مشکلات اقتصادی بزرگی دست به گریبان بود.

 

 

1642993

 

 

موندو نوشته است که بارسا از حالا یوری تیلمانس هافبک 24 ساله بلژیکی لستر را زیر نظر خواهد داشت. بازیکنی که می تواند فرانکی دی یونگ و پدری گونزالس را به چالش بکشد. ارزش او در بازار 55 میلیون یورو است و تا 2023 نیز قرارداد دارد ولی بارسا خوشبین است سال بعد بتواند با مبلغی کمتر تیلمانس را به خدمت بگیرد.

او در تیم ملی کشورش فیکس است و جالب اینکه مورد توجه رئال هم قرار دارد. با این اوصاف به نظر می رسد تابستان بعد شاهد یک ال کلاسیکو برای جذب تیلمانس باشیم. البته رئال و بارسا رقیب بزرگی به نام منچستریونایتد را نیز پیش رو خواهند داشت.

 

 

 

دیدگاه‌ها