کد خبر : 1779396 | 21 شهریور 1400 ساعت 17:29 | 29.3K بازدید | 1 دیدگاه

شب پرحاشیه ستاره فرانسوی؛

قهر امباپه و هواداران PSG تمام شد؟

کیلیان امباپه روزهای پرفراز و نشیبی را در ترکیب پاری سن ژرمن سپری می کند.

قهر امباپه و هواداران PSG تمام شد؟

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه شنبه این هفته و در جریان برتری 0-4 پاری سن ژرمن مقابل کلرمون موفق به گلزنی شده و عملکردی درخشانی از خود به نمایش گذاشت تا هنگام خروج از میدان و تعویض شدن با مائورو ایکاردی، سوت های پیش از بازی را به یک تشویق پرشور هواداران تبدیل کند.

 

البته این تشویق ها برای کیلیان امباپه هنگام تعویض شدن با مائورو ایکاردی در دقیقه 79 بازی با کلرمون مانند واکنش های قبل از شروع مسابقه نبود، اما این اتفاق را می توان به مثابه یک لحظه نمادین از تحول روابط کیلیان امباپه و هواداران پاریسی در نظر گرفت. پیش از شروع مسابقه و در بحبوحه عوض شدن آهنگ مورد علاقه هواداران پاری سن ژرمن و پخش نشدن ترانه فیل کالینز بود که برخورد هواداران متعصب این باشگاه با امباپه دوباره روابط را پیچیده کرد.

 

1643062

 

البته هنگام برگزاری اولین دیدار فصل در خانه و در تاریخ 14 آگوست مقابل استراسبورگ نیز با ظاهر شدن شماره مهاجم در صفحه نمایش های غول پیکر و سپس اعلام نام او توسط گوینده ورزشگاه یعنی میشل مونتانا، باعث شد شاهد شنیدن ترکیبی بلند و گیج کننده ای از کف زدن و تشویق و البته سوت های اعتراضی باشیم.

 

اما امباپه مثل همیشه برنامه ریزی کرده بود تا پاسخ خود را در زمین بدهد. کیلیان امباپه علیرغم مصدومیتی که در دیدار تیم ملی فرانسه برابر بوسنی رخ داده بود، به هر ترتیب خود را به مسابقه برابر کلرمون رسانده و در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت. او با شیطنت های خود مانند لایی زدن به زدادکا از دقیقه هفت فضا را تغییر داده و بدین ترتیب به تدریج نظر هواداران را که از ایثار و ریسک کردن او به وجد آمده بودند، تغییر داد. اوج این اتفاق در دقیقه 55 رخ داد و ستاره جوان و فرانسوی روی همکاری با اشرف حکیمی موفق به گلزنی برابر پاری سن ژرمن شد.

 

کیلیان امباپه در ده بازی اخیر در لیگ یک با زدن 11 گل و ارسال سه پاس گل عملکرد درخشانی ارائه داده و بهترین بازیکن لیگ فرانسه نیز بوده است.  مائوریسیو پوچتینو نیز با تمجید از بازیکن گفت: "امباپه یک بازیکن حرفه ای و بزرگ بوده که روی پیشرفت خود و کمک به تیم متمرکز است. او همیشه این باشگاه احترام زیادی می گذارد."

دیدگاه‌ها