کد خبر : 1779419 | 21 شهریور 1400 ساعت 19:21 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع آلمانی نقشه های لیون را نقش بر آب کرد

باشگاه لیون برای بحث تبلیغات حساب ویژه ای روی ژروم بواتنگ باز کرده بود که محکومیت او در دادگاه می تواند این مسئله را کاملا به خطر بیندازد.

مدافع آلمانی نقشه های لیون را نقش بر آب کرد

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که ژروم بواتنگ بعد از سال‌ها حضور در بایرن مونیخ و کسب تمام عناوین ممکن، از این تیم جدا خواهد شد. در واقع باشگاه آلمانی علاقه ای به تمدید قرارداد با بواتنگ نشان نداد و از طرف دیگر گفته شد که این بازیکن نیز خودش علاقه مند است چالش جدیدی را تجربه کند.

 

ژروم بواتنگ بازیکن آزاد محسوب می‌شد و شایعات زیادی در رابطه با آینده او وجود داشت اما نهایتاً مدافع آلمانی امروز به لیون پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه تجربه کند.

 

 

1642123

 

 

امام باشگاه لیون به جز مسائل فنی در بحث تبلیغاتی نیز حساب ویژه ای روی ژروم بواتنگ باز کرده بود. قهرمان جام جهانی قرار بود به فروش بلیط بازی های لیون کمک کند و به نوعی استقبال از آنها را افزایش دهد اما حالا یک نگرانی بزرگ برای باشگاه فرانسوی به وجود آمده است.

 

در واقع مشخص شد که بواتنگ به دلیل آزار و اذیت و توهین به نامزد سابقش به جریمه سنگین و عجیب و غریب 1.8 میلیون یورویی محکوم شده است. این حکم باشگاه لیون را ترسانده و به نوعی آنها معتقد هستند که این مسئله می‌تواند تاثیر بدی در بحث های نقل و انتقالاتی و حسابی که در این زمینه روی بواتنگ باز کرده بودند، داشته باشد.

 

 

1643097

 

 

البته فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده و برای بازی امشب لیون برابر استراسبورگ، بواتنگ همچنان یکی از نقش‌های اصلی را در رابطه با تبلیغات از سوی باشگاه لیون ایفا می‌کند. با این حال مشخص نیست که چنین اتفاقی در بلند مدت چه آثاری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها