کد خبر : 1779421 | 21 شهریور 1400 ساعت 19:43 | 26.7K بازدید | 6 دیدگاه

اوضاع پیچیده بایرن برای دیدار با بارسلونا (عکس)

تکلیف چند بازیکن بایرن مونیخ برای دیدار حساس مقابل بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یولیان ناگلسمان این هفته و در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان باید به مصاف بارسلونا بروند. دیشب بایرن مونیخ در دیداری حساس موفق شد با چهار گل لایپزیش را شکست داده و در رده دوم جدول بوندسلیگا قرار بگیرد. اما در اوایل این دیدار بود که سرژ گنابری، وینگر جوان و آلمانی بایرن مونیخ از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده و زمین را ترک کرد. هنوز مشخص نیست آیا این بازیکن موثر در بازی اواخر هفته برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان قادر به بازی کردن خواهد بود یا نه، اما احتمال غیبت او وجود دارد.

 

اما رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ نیز در اواخر مسابقه و در لحطه ای غیرمنتطره تعویض شد تا نگرانی هایی در مورد احتمال مصدومیت او ایجاد شود. البته یولیان ناگلزمان اوضاع لواندوفسکی را خوب توصیف کرده و مدعی شد علت تعویض این بازیکن نیز رعایت احتیاط بوده است.

 

اما مارسل سابیتزر، هافبک جدید و اتریشی بایرن مونیخ نیز امروز در تمرینات و بعد از برخورد با مارسل کویاسانس دچار آسیب دیدگی از ناحیه ساعد شد. این هافبک 27 ساله برای دقایقی تمرین را ترک کرده و 45 دقیقه بعد و با دست بانداژ شده در دکتر هولگر برویچ، مربی بدنسازی بایرن مونیخ به تمرین پرداخت. هنوز مشخص نیست مارسل سابیتزر با این شرایط قادر به بازی کردن در دیدار برابر بارسلونا خواهد بود یا خیر.

 

1643100

 

1643099

دیدگاه‌ها