کد خبر : 1779422 | 21 شهریور 1400 ساعت 19:44 | 22.4K بازدید | 4 دیدگاه

تئو هرناندز:

شاید زلاتان کمی دیوانه باشد اما مهم نیست!

تئو هرناندز، مدافع فرانسوی میلان، تمجید ویژه ای از زلاتان ابراهیموویچ انجام داد.

شاید زلاتان کمی دیوانه باشد اما مهم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان میلان بود و نقش مهمی در موفقیت این تیم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط روسونری ایفا کرد. عملکرد مدافع فرانسوی به قدری خوب بود که او به شدت مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفت و حتی شایعاتی در رابطه با انتقال این بازیکن به پارک دو پرنس نیز مطرح شد اما تئو نهایتاً تصمیم گرفت در میلان بماند.

 

استفانو پیولی در فصل جدید نیز حساب ویژه ای روی تئو هرناندز باز کرده است. این مدافع فرانسوی حالا در مصاحبه ای می گوید: "من از حضور در میلان کاملاً راضی و خوشحال هستم. از همان روز اولی که به اینجا آمدم، بر تن کردن لباس این تیم برای من احساسی باورنکردنی به شمار می‌آمد. موضوعی که هنوز هم هر روز به آن افتخار می کنم. ما در حال حاضر از یک تیم قوی برخوردار هستیم و تمام سعی و کوشش خود را برای فتح اسکودتو انجام خواهیم داد."

 

 

1494385

 

 

تئو هرناندز از رابطه خوبی با زلاتان ابراهیموویچ برخوردار است و بارها به تمجید از این ستاره سوئدی پرداخته است. او یک بار دیگر درباره زلاتان گفت: " زلاتان یک قهرمان است و همه شما این را می دانید. همچنین می دانید که او می تواند چه کارهایی در زمین مسابقه انجام دهد. او یکی از بهترین بازیکنان میلان است و من همیشه رابطه خوبی با زلاتان داشته ام. البته شاید زلاتان کمی دیوانه باشد اما این اهمیتی ندارد.(با خنده)"

دیدگاه‌ها