کد خبر : 1779423 | 21 شهریور 1400 ساعت 21:13 | 30.5K بازدید | 1 دیدگاه

اوج هیجان در ژوپیر لیگ بلژیک؛

قلی زاده نقش اول برد دراماتیک شارلوا

یاران قلی زاده در شبی که او هم گل زد و هم اخراج شد، برد دراماتیکی را کسب کردند.

قلی زاده نقش اول برد دراماتیک شارلوا

به گزارش "ورزش سه"، شارلوا امشب در چارچوب هفته هشتم لیگ بلژیک مقابل خنت قرار گرفت و در حالی که علی قلی زاده را در ترکیب اصلی خود داشت با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست یافت. ستاره ایرانی شارلوا در این دیدار نقش اول بود؛ او هم گل زد و هم اخراج شد تا تاثیر زیادی در جریان مسابقه داشته باشد.

 

45 دقیقه نخست بازی علاوه بر رد و بدل شدن 3 گل، یک بازیکن اخراجی هم داشت. علی قلی زاده که در پنجمین دقیقه از بازی موفق شد گل اول را برای شارلوا به ثمر برساند در دقیقه 43 و در حالی که تیمش با نتیجه دو بر یک از حریف پیش بود با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

 

شالروا که با گل زودهنگام قلی زاده حریف را غافلگیر کرده بود از فرصت استفاده کرد و تا خنت به خود بیاید در دقیقه 12 توسط ممدو فال گل دوم را هم وارد دروازه این تیم کرد. السیو کاسترو مونتس در دقیقه 35 یکی از گل های خورده را جبران کرد تا پس از اخراج قلی زاده، با امید بیشتری خود را برای جبران گل دوم در نیمه دوم آماده کند. البته تیم میزبان در دقیقه 37 صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که داور پس از بررسی صحنه به کمک VAR آن را رد کرد.

 

 

1643125

 

 

جالب اینجاست که وینگر ایرانی تیم شارلوا تنها در عرض 5 دقیقه 2 کارت زرد از داور گرفته و از زمین بازی اخراج شد. او ابتدا در دقیقه 38 با کارت زرد اول داور مواجه شد و سپس در دقیقه 43 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا شادی گل زودهنگامش خیلی زود جای خود را به تلخی اخراج بدهد.

 

در نیمه دوم خنت به خوبی از ده نفره شدن شارلوا استفاده کرد و در حالی که فشار را روی دروازه این تیم بیشتر کرده بود در دقیقه 57 توسط دیپویتره گل تساوی را وارد دروازه میهمان خود کرد. بعد از این گل، دو تیم در حال رساندن زمان مسابقه به دقایق پایانی بودند که شارلوا به گل سوم دست یافت. این گل در دقیقه 5+90 به اشتباه توسط آندریاس الوسن وارد دروازه خودی شد تا میهمان به بردی دراماتیک دست یابد.

 

شارلوا که پیش از این مسابقه در مکان هفتم حضور داشت با کسب سه امتیاز حاصل از برد خارج از خانه امروز 13 امتیازی شده و به رده دوم صعود کرد. البته این صعود با توجه به تعداد بازی های کمتر تیم های پایین تر، موقت به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها