کد خبر : 1779427 | 21 شهریور 1400 ساعت 20:11 | 65.6K بازدید | 10 دیدگاه

ترکیب احتمالی الهلال برای دیدار با استقلال

وب سایت سعودی اسپورت اقدام به انتشار ترکیب احتمالی الهلال برای دیدار با استقلال کرده که به نظر می رسد گومیس و مارگا از ابتدا به میدان بروند.

ترکیب احتمالی الهلال برای دیدار با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا برگزاری دیدار حساس استقلال و الهلال باقی نمانده است. دو تیمی که جزو پرافتخارترین تیم های قاره به شمار می روند و طی سالهای گذشته، رقابت سختی با یکدیگر داشته اند. یکی از این دو تیم در دیدار فردا شب راهی مرحله یک چهارم نهایی می شود و تیم دیگر نیز از دور رقابت ها کنار خواهد رفت.

 

وب سایت سعودی اسپورت نیز اقدام به بررسی ترکیب احتمالی الهلال کرده و این رسانه معتقد است که لئوناردو ژاردیم برای پر کردن جای خالی عبدالله عطیف و گوستاوو کوئلار، از وجود محمد جحفلی در میان میدان بهره خواهد برد.

 

 

1643105

 

ضمن اینکه متئوس پریرا و سالم الدوسری دو وینگر خطرناک الهلالی ها به جای آندره کاریلو و لوسیانو ویتو که در لیست آسیایی این تیم حضور ندارند، به میدان می رود. نکته مبهم درخصوص ترکیب الهلال، انتخاب مهاجم نوک است که از میان صالح الشهری و بافتیمبی گومیس یکی در ترکیب اصلی به میدان می رود.

 

ضمن اینکه سعودی اسپورت معتقد است که یاسر الشهرانی به جای محمد البریک در سمت راست خط دفاعی انجام وظیفه خواهد کرد. ترکیب احتمالی الهلال برای دیدار فردا برابر استقلال به این شرح خواهد بود:

 

عبد الله المعیوف، ناصر الدوسری، جانگ هیون سو، علی آل بلیهی، یاسر الشهرانی، سلمان الفرج، محمد جحفلی، سالم الدوسری، موسى مارگا، متئوس پریرا، بافیتمبی گومیس

دیدگاه‌ها