کد خبر : 1779430 | 21 شهریور 1400 ساعت 20:24 | 41.1K بازدید | 8 دیدگاه

بارسلونا، جدیدترین مشتری ستاره کلیدی میلان

بنا بر ادعای موندو دیپورتیوو بارسلونا هم به جذب فرانک کسیه علاقه‌مند است.

بارسلونا، جدیدترین مشتری ستاره کلیدی میلان

به گزارش "ورزش سه"، در همان ابتدای نقل و انتقالات تابستانی دو شوک بزرگ به میلان وارد شد. جان لوئیجی دوناروما که با روسونری برای تمدید قرارداد به توافق نرسید از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. اما اتفاق بدتر برای میلان جایی رخ داد که هافبک ترکیه ای این تیم یعنی هاکان چالهان اوغلو نیز از این تیم جدا شد و به اینتر، تیم رقیب و همشهری، پیوست. 

 

بعد از جدایی این دو ستاره کلیدی میلان امیدوار بود که قرارداد فرانک کسیه را تمدید کند. بازیکنی که فصل گذشته یکی از مهمترین ارکان موفقیت میلان و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم بود اما تنها یک فصل دیگر تا پایان قرارداد او با باقی مانده و شواهد حاکی از آن است که این هافبک ساحل عاجی نیز در مسیر جدایی قرار گرفته است.

 

 

1640445

 

 

بر اساس ادعای رسانه های ایتالیایی کسیه آخرین پیشنهاد میلان برای تمدید قرارداد که دستمزد سالیانه 6.5 میلیون یورو بوده را هم رد کرده و به نظر نمی‌رسد که روسونری قصد داشته باشد مبلغ بالاتری به این بازیکن پیشنهاد بدهد. از طرفی با توجه به فرم فوق العاده هافبک ساحل عاجی قطعاً تیم های زیادی به دنبال جذب او خواهند بود که حالا موندو دیپورتیوو از بارسلونا به عنوان یکی از این باشگاه ها نام برده است..

 

موندو در حالی از علاقه بارسلونا به جذب فرانک کسیه خبر داده که مدعی شده آنها باید برای جذب این بازیکن به شکل آزاد با سه باشگاه لیورپول، تاتنهام و پاری سن‌ژرمن رقابت کنند و در واقع بلوگرانا اصلاً کار ساده ای پیش رو نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها