کد خبر : 1779439 | 21 شهریور 1400 ساعت 21:06 | 23.4K بازدید | 3 دیدگاه

پنج بازیکن سرخ‌ در انتظار رونمایی در آسیا

خریدهای جدید پرسپولیس ممکن است اولین تجربه آسیایی خود با پرسپولیس را در تاجیکستان تجربه کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها آخرین تمرینات خود را پیش از مسابقه حساس با استقلال تاجیکستان درحالی پشت سر می‌گذارند که نسبت به لیست دور گروهی شش بازیکن خود را در اختیار نداشته و پنج بازیکن جدید را جذب کرده اند.

 

کنعانی، نوراللهی و مغانلو جدا شده‌های پرسپولیس و شجاعی، کامیابی‌نیا و مهدی‌خانی مصدومین این تیم هستند. از طرف دیگر پنج بازیکن جدید هم جذب شده‌اند که در مرحله حساس یک هشتم نهایی ممکن است اولین تجربه آسیایی خود با پیراهن فینالیست فصل گذشته را تجربه کنند.

 

 

1643117

 

 

 

علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی دو انتخاب جدید یحیی در پست دفاع هستند. رضا اسدی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد تا جای نوراللهی را پر کند و رضا دهقانی هم در پست پر ترافیک وینگر چپ نیمکت نشین خواهد بود تا در صورت لزوم به بازی بیاید. حامد پاکدل هم در پست مهاجم به عنوان آخرین خرید تابستانی سرخ‌ها جذب شده و تشنه اولین تجربه آسیایی دوران فوتبال خود است.

 

باید دید از این پنج نفر کدام یک از آنها از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرند و کدام به عنوان یار تعویضی استفاده خواهند شد. با توجه به اینکه این بازی شروع فصل جدید پرسپولیس است و چندین تغییر در لیست آسیایی سرخ‌ها نسبت به دور گروهی وجود دارد، حدس زدن ترکیب اولیه پرسپولیس آسان نیست.

 

1643118

دیدگاه‌ها