کد خبر : 1779447 | 21 شهریور 1400 ساعت 21:33 | 161.6K بازدید | 22 دیدگاه

ساق پا هاروی الیوت شکست؛

مصدومیت تلخ و دلخراش ستاره جوان لیورپول (عکس)

هاروی الیوت، ستاره 18 ساله و جوان لیورپول در دیدار مقابل لیدزیونایتد دچار مصدومیت وحشتناکی شد.

مصدومیت تلخ و دلخراش ستاره جوان لیورپول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در شرایطی به مصاف تیم مارچلو بیلسا رفته که در خانه لیدز و تا دقیقه 60 با دو گل از حریف پیش افتاده و در آستانه کسب سه امتیاز شیرین دیگری قرار دارد. اما هاروی الیوت، بازیکن جوان مرسی سایدی ها در نیمه دوم دچار آسیب دیدگی شد تا کام یورگن کلوپ و هواداران لیورپول تلخ شود.

 

این بازیکن هنگام کورس با بازیکن لیدز و در میانه میدان زمین خورد و به نظر می رسد او دچار شکستگی ساق پا شده است. بدین ترتیب احتمالا هاروی الیوت احتمالا چند ماهی از میادین دور باشد و بعید است دیگر شاهد حضور این بازیکن در ترکیب لیورپول در ادامه فصل باشیم.  این تکل به حدی شدید بود که داور بعد از بازبینی صحنه حکم به اخراج پاسکال استرایک، بازیکن لیدز داد.

 

 

 

1643339
عکس دقیق گاردین از صحنه مصدومیت الیوت.پای او اینجنین تصادفا زیر پای پاسکال استروییک بازیکن لیدز گیر کرد و از مچ شکست.

 

 

صحنه زمین خوردن هاروی الیوت  به قدری تلخ و ناراحت کننده بود که حیرت محمد صلاح و سایر بازیکنان را به همراه داشت. ستاره مصری لیورپول که نزدیک ترین بازیکن به الیوت بود، به سرعت خود را بالای سر این بازیکن رسانده و وقتی متوجه وخامت اوضاع شد، از کادر پزشکی درخواست کرد هر چه سریع تر خود را برای مداوای این بازیکن به بالای سر او برسانند.

 

در نهایت هاروی الیوت در شرایطی دشوار زمین را ترک کرده و برای مداوا راهی بیمارستان شد. این در حالیست که لیورپول در فصل گذشته نیز شاهد مصدومیت های متوالی بازیکنان خود بوده و این موضوع نقش زیادی در ناکامی این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان ایفا کرد. حالا یورگن کلوپ امیدوار است هاروی الیوت آخرین مصدوم جدی تیمش در فصل جاری باشد و این اتفاقات تلخ برای دیگر ستاره های این تیم تکرار نشود.

 

 

1643133

 

 

 

*واکنشها به مصدومیت ترسناک 


یورگن کلوپ  سرمربی لیورپول که به وضوح ناراحت بود در مصاحبه پس از بازی گفت هاروی الیوت بازیکن لیورپول پس از مصدومیت شدید مچ پا "درد بی‌اندازه‌ای" داشت.سرمربی لیورپول اضافه کرد: "ما بدون او بازی خواهیم کرد ، اما در عین حال منتظر او نیز خواهیم بود زیرا او یک بازیکن تاپ تاپ تاپ است."


این درحالیست که نوجوان سابق فولام ساعتی پیش  پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و گفت که "در راه بهبود است" . باشگاه لیورپول نیز افزود که الیوت از بیمارستان مرخص شده  اما در روزهای آینده باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.


در بیانیه لیورپول چنین آمده : "هاروی ، خانواده اش و باشگاه لیورپول می خواهند از امدادگران و تمام پرسنل بیمارستان عمومی لیدز برای مراقبت و مراقبت های انجام شده تشکر کنند."

 

 

1643132

 

1643245

 

1643131

 

1643134

 

1643135

 

1643136

 

1643246

 

1643253

دیدگاه‌ها