کد خبر : 1779468 | 21 شهریور 1400 ساعت 23:37 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

8 بازی 7 باخت؛

تداوم قعرنشینی وایله در حضور کوتاه سعید

وایله در شبی که سعید عزت اللهی را در ترکیب اصلی نداشت با یک گل مغلوب میزبان خود شد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت اللهی در شرایطی دانمارک را به مقصد اردوی تیم ملی ترک کرد که تیم باشگاهی اش وایله شروع خوبی در لیگ این فصل نداشت و با تنها یک امتیاز از 7 بازی به قعر جدول تکیه زده بود.

 

عزت اللهی پس از دو نمایش درخشان در تیم ملی ایران با بینی شکسته به دانمارک برگشت؛ او در حالی که در بازی با عراق به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه بینی مجبور به ترک زمین شده بود در بازی امشب تیمش جایی در ترکیب اصلی  نداشت.

 

 

1643188

 

 

وایله امشب در چارچوب هفته هشتم لیگ دانمارک در خانه آرهوس به میدان رفت؛ حریفی که با سه امتیاز بالاتر از این تیم در جدول رده بندی حضور داشت و پیروزی در این مسابقه می توانست یاران عزت اللهی را از قعر کنده و حداقل یک رده در جدول بالا ببرد.

 

نیمه اول مسابقه دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید اما آرهوس در پانزدهمین دقیقه از نیمه دوم توسط اندرسون موفق به باز کردن دروازه وایله شد. 

 

 

1643189

 

 

سعید عزت اللهی در دقیقه 78 به عنوان یار تعویضی جانشین محمودو درامه شد اما حضور کوتاه او از میدان تاثیری در تغییر نتیجه بازی نداشت و میزبان با محافظت از تک گل خود در 30 دقیقه باقی مانده توانست به یک پیروزی ارزشمند در دوئل قعرنشینان دست یافته و 5 امتیازی شود. وایله هم با متحمل شدن هفتمین شکست خود در هفته هشتم به قعرنشینی اش در جدول رده بندی تداوم بخشید.

دیدگاه‌ها