کد خبر : 1779500 | 22 شهریور 1400 ساعت 01:35 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

پایان ناکامی‌های لوون با پاس گل کاوه

مهاجم ایرانی لوون بلژیک در جریان برتری تیمش مقابل کورتریک پاس گل داد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال لوون که برای دومین بازی پیاپی کاوه رضایی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه دِن دریف به مصاف تیم رده هشتمی کورتریک رفت.

 

یاران رضایی پس از دو شکست و چهار تساوی طی ۶ مسابقه اخیرشان در ژوپیر لیگ بلژیک، در مسابقه امشب به روند ناکامی‌هایشان پایان دادند و موفق به کسب پیروزی خانگی مقابل کورتریک شدند.

 

 

1643280

 

 

تیم لوون در دیداری که کاوه رضایی نمایش موثری در ترکیب تیمش داشت، موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل کورتریک شد و هفتمین امتیاز در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک را به دست آورد، اما بخاطر تفاضل گل پایین نتوانست از رتبه هفدهم جدول بالاتر برود.

 

کاوه رضایی، مهاجم ایرانی لوون پس از یک حضور تعویضی و یک حضور ثابت در ترکیب تیمش، در دیدار مقابل کورتریک ۶۰ دقیقه در زمین حضور داشت که دو دقیقه پس از خروج او از زمین، تیمش یک گل دریافت کرد.

 

 

1643281

 

رضایی که سال گذشته ۲۵ مسابقه در ژوپیر لیگ بلژیک انجام داده و طی این مدت هفت گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در سومین بازی فصل برای لوون توانست نخستین پاس گل فصل خود را ثبت کند.

دیدگاه‌ها