کد خبر : 1779508 | 22 شهریور 1400 ساعت 02:10 | 39.1K بازدید | 3 دیدگاه

نمایش کاملی نبود

آنچلوتی: پرگل بردیم ولی نگران تیمم هستم

سرمربی رئال معتقد است در برتری 5-2 بر سلتا اشتباهات دفاعی زیاد تیم نگران کننده بود.

آنچلوتی: پرگل بردیم ولی نگران تیمم هستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با پیروزی 5-2 بر سلتا به صدر جدول لالیگا رسید. رئال دو بار از میهمانش عقب افتاد ولی هر بار کار را به تساوی کشاند و با توفانی که در نیمه دوم به پا کرد، توانست پیروز مطلق لقب بگیرد.

بازگشت رئال پس از 560 روز به برنابئو بسیار خوش یمن بود. ستاره رئال کریم بنزما بود که هت تریک کرد. وینیسیوس نیز یک گل زد و یک پنالتی گرفت و ادواردو کاماوینگا خرید جدید رئال هم 7 دقیقه پس از ورودش به زمین توانست گلزنی کند.

 

 

1643302

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« از این برد پرگل خوشحالم ولی از بابت اشتباهات دفاعی نگران هستم. بازی کاملی نبود و شانس های زیادی را به حریف دادیم. سلتا بارها ضد حمله زد و موقعیت گل ایجاد کرد. امروز هواداران بسیار کمک کردند ولی باید بهتر از اینها باشیم چون بازی در مقاطعی برای‌مان دشوار شد. مشکل از کیفیت بازیکنان نیست بلکه نیاز به فداکاری بیشتر در زمین داریم.

 پس از زدن گل سوم کار کمی راحت تر شد و سپس توانستیم با گل های بعدی حاشیه امنیت خوبی ایجاد کنیم. نباید اجازه دهیم حریفان اینچنین کار را سخت کنند و این همه موقعیت هدیه بدهیم.»

 

 

1643272

 

 

کارلتو ادامه داد:« در هر صورت باید این پیروزی را جشن بگیریم. امروز هازارد گل نزد ولی راضی کننده بود و مشارکت خوبی با کریم و وینیسیوس داشت. از وینی هم نمایش کاملی در زمین دیدیم. مودریچ عالی بود و نشان داد که برای بازی چهارشنبه مقابل اینتر می تواند مهره موثر ما باشد. به تحربه او بسیار نیاز داریم.»

 

کاماوینگا:« شروع فوق العاده ای بود ولی هنوز باید با فضای رئال و سبک بازی تیم، خودش را وفق بدهد.»

 

 

دیدگاه‌ها