کد خبر : 1779511 | 22 شهریور 1400 ساعت 02:16 | 39.5K بازدید | 13 دیدگاه

نفس‌هایی که باید در دبی نفس بگیرند(عکس)

بازیکنان استقلال 8 روز پیش از دیدار با الهلال راهی دبی شدند تا خودشان را با شرایط آب و هوایی این شهر وفق دهند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها پس از ناکامی در فینال جام حذفی برابر فولاد، به دنبال جبران جام از دست رفته هستند. شاگردان مجیدی کار سختی اما ممکن و شدنی برابر قهرمان عربستان دارند و آنها به خوبی می دانند که با پیروزی برابر الهلال، می تواند شکست برابر فولادی ها را به فراموشی بسپارند و با صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، یک قدم به رویای بزرگ کسب ستاره سوم نزدیک شوند.

 

استقلال هر چند در بازار نقل و انتقالات مهره های زیادی را از دست داد اما بازیکنان جدید و با انگیزه ای را نیز به خدمت گرفت. ستاره های جوانی مانند امیرحسین حسین زاده، محمدرضا آزادی، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی و علیرضا رضایی در کنار بازیکنان باتجربه ای نظیر زبیر نیک نفس، عارف آقاسی و امین قاسمی نژاد باعث شده اند تا دست فرهاد مجیدی برای انتخاب سیستم ایده آلش و تغییرات مورد نیاز باز باشد هر چند که سرمربی آبی ها می توانست مهره های توانمند دیگری نیز در اختیار داشته باشد اما مشکلات مالی این تیم باعث شده است تا فرهاد با وضعیت موجود به مصاف حریف سعودی خود برود.

 

1643326

 

بازیکنان استقلال 8 روز پیش از برگزاری دیدار امشب برابر الهلال راهی امارات شدند تا با تمرینات پرفشار در هوای گرم و شرجی دبی، خود را برای برگزاری جدال نفس گیر مقابل قهرمان عربستان آماده کنند و اصطلاحا در زمان بازی خالی نکنند و تا آخرین لحظه با حریف پرمهره خود بجنگند. با توجه به اینکه بازیکنان جدید زیادی به جمع آبی ها اضافه شده است، این اردوی طولانی مدت می تواند موثر واقع شده و باعث هماهنگی میان بازیکنان شود.

 

1643324

 

کادرفنی استقلال و در رأس آنها فرهاد مجیدی به خوبی از میزان گرما و شرجی هوای دبی در زمان برگزاری دیدار با الهلال خبر داشت. به همین جهت، آنها چندین روز زودتر راهی امارات شدند تا بازیکنان از لحاظ بدنی کاملا به آب و هوای این شهر عادت کرده و خودشان را با آن وفق دهند.

 

بازیکنانی که یکشنبه شب آخرین جلسه تمرینی خود را پشت سر گذاشتند و اصطلاحا نفس هایشان را برای دیدار حساس امشب مقابل الهلال چاق کردند تا در نبرد ال کلاسیکوی آسیا کم نیاورده و موفق به شکست حریف پرقدرت خود شوند. اتفاقی که با انگیزه های موجود میان بازیکنان و کادرفنی استقلال، دور از دسترس نیست.

 

1643325

دیدگاه‌ها