کد خبر : 1779515 | 22 شهریور 1400 ساعت 12:57 | 34.7K بازدید | 5 دیدگاه

توصیه پزشکان:این بازیکن برابر تراکتور بازی نکند

پزشکان باشگاه النصر به کادرفنی این تیم اعلام کرده اند عبد الإله العمری مدافع این تیم به هیچ وجه نباید برابر تراکتور به میدان برود.

توصیه پزشکان:این بازیکن برابر تراکتور بازی نکند

به گزارش "ورزش سه"، تیم های النصر و تراکتور فردا شب در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف هم می روند. نماینده ایران با لشگری از بازیکن غایب، محروم، مصدوم و جدا شده راهی قطر شده تا به مصاف حریف قدرتمند خود برود.

در سمت مقابل نیز، النصر با غایبین پرشماری پای به این دیدار می گذارد. عبدالله مادو و علی لاجامی دو مهره اصلی خط دفاعی النصر هستند که پس از دریافت کارت زرد در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد، از حضور برابر تراکتور محروم هستند. ضمن اینکه عبدالمجید الصلیهم نیز به دلیل آسیب دیدگی در بازی برابر تبریزی ها غایب است.

 

با توجه به اینکه این 3 مدافع نمی توانند تیمشان را برابر تراکتور همراهی کنند، مصدومیت عبد الإله العمری دیگر مدافع این تیم بحران النصری ها را افزایش داد. این بازیکن در جریان پیروزی یک بر صفر تیم ملی عربستان برابر عمان، از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و کادرفنی النصر تلاش زیادی کرد تا العمری را به دیدار فردا شب برساند.

اما روزنامه الریاضیة به نقل از یک منبع آگاه نوشت که مدیران النصر زانوی مصدوم عبد الإله العمری را به چندین پزشک نشان داده اند اما همگی آنها توصیه کرده اند که این بازیکن به هیچ وجه نباید مقابل تراکتور به میدان برود. این پزشکان هشدار داده اند در صورت حضور العمری برابر تراکتور، مصدومیت او افزایش پیدا کرده و این بازیکن برای مدتی طولانی از میادین به دور خواهد بود.

 

الریاضیة نوشته است که پزشکان به اتفاق آراء اعلام کرده اند غضروف داخلی زانوی این بازیکن بر اثر آسیب دیدگی تورم کرده و در صورتی که عبد الإله العمری به جای ریکاوری و انجام معاینات پزشکی به میدان برود، آسیب دیدگی او تشدید خواهد شد تا بدین صورت غیبت او برابر تراکتور قطعی شود.

از سوی دیگر، مانو منزس سرمربی برزیلی النصر در تمرینات روزهای گذشته به مدافعان تیمش نظیر عبدالله الخیبری، علی الحسن و منصور الشمری آماده باش داده است تا برای تقابل با تراکتور آماده شوند تا یکی از آنها در کنار محمد آل فتیل در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها