کد خبر : 1779526 | 22 شهریور 1400 ساعت 10:07 | 20.9K بازدید | 6 دیدگاه

آرتتا: می‌خواهم خودم را از دست آرسنال بزنم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به دلیل نتایج فاجعه‌بار این تیم در هفته‌های ابتدایی فصل بسیار ناراحت بوده و فشار بسیاری را متحمل شده است.

آرتتا: می‌خواهم خودم را از دست آرسنال بزنم

به گزارش "ورزش سه"، مربی اسپانیایی شرایط سختی را در هفته‌های ابتدایی فصل جاری تجربه کرد. تیم او در سه بازی متوالی شکست خورده و موفق نشد هیچ گلی به ثمر برساند تا بالاخره در بازی برابر نوریچ به پیروزی رسید. آنها تا قبل از این پیروزی در قعر جدول رده بندی قرار گرفته بودند و آرتتا تایید کرد که استرس به جایی رسیده بود که دوست داشت خودش را بزند.

هافبک سابق توپچی‌ها در این باره گفت:« فکر می‌کنم این که کار را با خودت به خانه نبری غیرممکن است. این که شاهد بازی فرزندان و تلاش همسرت برای تغییر موضوع صحبت باشی اتفاق شیرینی است و کمک بسیاری می‌کند. اما به هرحال این حس منفی به همراه خواهد آمد. اول از همه باید به یاد داشته باشی که تمام تلاشت را با توجه به ظرفیت کرده‌ای و به دنبال توجیه نباشی. معمولا آسان‌ترین کار مقصر دانستن بازیکنان با جملاتی شبیه به این است که آنها به اندازه کافی خوب نیستند. من دوست ندارم این کار را انجام دهم چون این حق بازیکنان من نیست. این حق افراد حاضر در این باشگاه هم نیست. دوست دارم خودم را بزنم چون نمی‌توانم کارم را درست انجام دهم و نتیجه‌ای که فکر می‌کنم شایسته کسب آن هستم را به دست آورم.»

 

1643362

 

آرسنال پس از سال‌ها، این فصل در هیچ رقابت اروپایی حاضر نیست و به همین دلیل آرتتا فرصت دارد تا در طول هفته جاری بر روی عملکرد بازیکنانش برای دیدار بعدی این تیم در مسابقات لیگ برتر کار کند. این مربی اسپانیایی امیدوار است که بتواند عملکرد تیمش در جریان پیروزی برابر نوریچ را همچنان ادامه دهد.

دیدگاه‌ها