کد خبر : 1779535 | 22 شهریور 1400 ساعت 10:53 | 52.1K بازدید | 12 دیدگاه

فیلم‌های زیادی از آن ها دیدیم

سید جلال: از مردم تاجیکستان تشکر می‌کنم

کاپیتان پرسپولیس در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با استقلال تاجیکستان به تمجید از حریف پرداخت.

سید جلال: از مردم تاجیکستان تشکر می‌کنم

به گزارش ورزش سه، سیدجلال حسینی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تاجیکستان حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش گفت: جا دارد از مردم تاجیکستان تشکر کنم.

 

کاپیتان سرخپوشان با اشاره به دیدار مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: درباره بازی هم باید بگویم که همه بازی‌ها در این مرحله سخت هستند. میدانیم با تیمی سختکوش بازی داریم، تیمی که با نظم بازی می‌کند.

 

وی در مورد آنالیز حریف تاجیک هم گفت: کادرفنی بازیهای زیادی به ما نشان دادند و فکر کنم فردا یکی از سخت ترین بازیها برای هر دو تیم است. با قدرت کامل بازی میکنیم و مقابل تیمی بزرگ بازی خواهیم کرد و امیدوارم برنده بازی شویم.

 

سیدجلال در پاسخ به این سوال که به عنوان بازیکن ۳۹ ساله چه حسی از بازی مقابل جوان ها دارد، عنوان کرد: فوتبال بازی کردن همیشه سخت است. ما در تیمی بزرگ و پرافتخار بازی می‌کنیم که مسئولیت بازی در آن سخت است. ما تنها باید خوب تمرین و خوب بازی کنیم. بازی فردا هم برای هر دو تیم بازی سختی است. اگر فردا در بازی باشیم، با قدرت بازی می‌کنیم. کار برای همه بازیکنان سخت است و فردا هم چمن مصنوعی است و کار برای همه بازیکنان سخت خواهد بود. من هم تمام تلاشم را خواهم کرد.

 

1643392

دیدگاه‌ها