کد خبر : 1779549 | 22 شهریور 1400 ساعت 11:22 | 61.3K بازدید | 8 دیدگاه

آغاز مأموریت خیلی سخت شماره ۸ پرسپولیس

جانشین احمد نوراللهی برای پر کردن خلا پیش آمده از جدایی او، کاری بسیار دشوار خواهد داشت.

آغاز مأموریت خیلی سخت شماره ۸ پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی اگرچه در تراکتور و سایپا توانایی‌های خود را نشان داد و در قامت بهترین بازیکن تیمش ظاهر شد اما به خوبی می‌داند که فضای بازی در پرسپولیس برایش متفاوت خواهد بود.

 

او در حالی برای نخستین بازی خود با پرسپولیس آماده می‌شود که شماره ۸ این تیم را برتن دارد و با انتخاب این پیراهن، به شکلی علنی نشان داده که قصد دارد در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ جانشین احمد نوراللهی باشد. بازیکنی که در سه فصل اخیر بیش از ۱۰۰ بار در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار گرفت و بی گمان جزو برترین بازیکنان لیگ ایران هم بود.

 

نوراللهی در فرآیند دفاعی بازیکنی مطمئن و در هجوم، یک ستاره تمام عیار بود. بازیکنی که به انتقال توپ کمک می‌کرد، در گلزنی یاور خط حمله می‌شد و در به دست آوردن توپ سوم، موفق نشان می‌داد.

 

حالا نقش او برعهده رضا اسدی خواهد بود که البته شکل فوتبال متفاوتی با نوراللهی دارد. در حالی که هنوز مصدومیت کمال بهبود نیافته، سرلک و اسدی، دو بازیکنی که شاید شباهت فوتبالی هم به هم داشته باشند، در کنار هم خواهند بود و همه در انتظار رونمایی از این زوج هستند؛ زوجی که موفقیتشان، تاثیر بسیار زیادی در سرنوشت تیم یحیی گل‌محمدی خواهد داشت‌

دیدگاه‌ها