کد خبر : 1779550 | 22 شهریور 1400 ساعت 11:17 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

جوکوویچ: یاد می‌گیرم و قوی‌تر می‌شوم

نوواک جوکوویچ، تنیسور سرشناس صرب، که پس از شکست در فینال شب گذشته یو اس اوپن نتوانست اشک‌هایش را کنترل کند، اعلام کرد که می‌خواهد قوی‌تر از قبل به میادین برگردد.

جوکوویچ: یاد می‌گیرم و قوی‌تر می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، دنیل مدودف موفق شد شب گذشته در فینال یو اس اوپن برابر نوواک جوکوویچ به پیروزی برسد. وقتی ورزشکار صربستانی در آستانه شکست قرار گرفت، اشک‌هایش سرازیر شد و در نهایت نیز بازی را با نتیجه 4-6 واگذار کرد.

این تنیسور پس از پایان بازی گفت:« من درباره هر دو سناریوی شکست و پیروزی و حرف‌هایی که باید امروز در اینجا می‌زدم فکر کرده بودم.. می‌خواهم بگویم با این که در این فینال شکست خوردم اما قلبم پر از حس لذت و عشق به دلیل نحوه رفتار شما با من است. هرگز پیش از این چنین احساسی نداشتم. دوستتان دارم. بابت تمامی کارهایی که برای من انجام دادید از شما سپاسگزارم. مدودف بازی و رقابتی عالی را پشت سر گذاشت. اگر کسی شایستگی فتح گرند اسلم را داشت او بود. من مطمئنم که او در آینده بارها این عنوان را به دست خواهد آورد.»

 

1643401

 

این بازیکن دقایقی بعد در کنفرانس خبری درباره دلایل کلیدی شکستش اظهار داشت:« دنی بسیار مصمم به زمین آمد. می‌شد حس کرد که در هر زمینه نهایت توانایی خود را به کار می‌گیرد. او خیلی خوب بازی کرد. از سوی دیگر من به اندازه او خوب نبودم. پاهایم من را همراهی نکردند. تلاش خودم را کردم. تمام تلاشم را کردم. اما اشتباهات ناگزیری داشتم. من واقعا خوب نبودم. وقتی برابر بازیکنی مانند مدودف بازی می‌کنید، تحت فشار شدیدی قرار می‌گیرید. این یکی از آن روزهایی بود که متاسفانه شرایط به نفع من پیش نرفت.»

او در ادامه اضافه کرد:« در این بازی به پیروزی نرسیدم اما امسال سه قهرمانی، سه گرند اسلم و یک حضور در فینال را تجربه کردم. در سال‌های اخیر سعی کردم به اهدافم برسم و در گرند اسلم‌ها قهرمان شوم. با این که نتوانستم در این بازی پیروز شوم اما باید به تمام دستاوردهایم افتخار کنم. در تنیس یاد می‌گیریم که خیلی زود از شرایط عبور کنیم. من یاد گرفته‌ام که از این شکست‌های سخت در فینال بگذرم. سعی می‌کنم درس‌های این شکست را بیاموزم، قوی‌ترشوم و از آن بگذرم. تا زمانی که انگیزه داشته باشم، ادامه خواهم داد.»

دیدگاه‌ها